TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reportasje om en Celica gt-four i trondheim pÃ¥ adressa-tv

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #265507  av sindrejl

Fant den tilfeldig da jeg så videoen av den kræsja 200sx'en:

http://www.adressa.no/tv/index.jsp?cat=72
Dere må klikke på "Slik fungerer Nordre avlastningsveg" på lista der.

må være vanskelig å bli intervjua av sånne "gamlinger" :D

#265513  av Andreazz

Er det lurt å gå ut offentlig å si at han har "trehoijner hæsta" i biln da?

Men det virker jo positivt hvis det han sa om samarbeidet mellom bil ungdomm og "stat" stemmer da!

#265515  av sindrejl

Andreazz skrev:Er det lurt å gå ut offentlig å si at han har "trehoijner hæsta" i biln da?

tenkte på det samme siden purken i trondheim er ganske på hugget etter å ta "tunere" :)

#265573  av cameleon

morten motor ja hehe. morten er nabo av bestekompisen min og er skikkelig glad i biler hehe :D trondheims lille svar på jan erik larsen :D

#265576  av Andy_Celica

Hehe, han kan aldrig i verden ha tredobla effekten i den bilen der uansett da, turboen er org og den holder maks til 300-320 hk uansett. og den der kom jo org med 250 hk.

#265602  av chris

Andy_Celica skrev:Hehe, han kan aldrig i verden ha tredobla effekten i den bilen der uansett da, turboen er org og den holder maks til 300-320 hk uansett. og den der kom jo org med 250 hk.
NÃ¥ SA han jo at det var 300 hester da.. :roll: ;)
Skjønner du ikke trøndersk eller? :P

Var forresten en ting jeg reagerte på når de endelig kom til det innslaget om nordre avlastningsvei. Her bygger de altså et nytt veisystem for milliarder, og så presterer de å si FØR veien er ferdig at "man må forvente seg køsituasjoner fordi veien blir bygget for et annet trafikknivå enn det er i dag" ??? Hva om de kunnet tenkt litt fremover enn neste uke når de tegnet veien ??? ARGH!

#265605  av ST205RR

Andy_Celica skrev:og den der kom jo org med 250 hk.

242 hk 8)

#265661  av Zepticon

Trondheim Gatebilklubb blir nevnt her?
Hvem/Hva/Hvor er dette? Er det bare jeg som er innesnødd eller er dette noe nytt på gang?

#265675  av sindrejl

Zepticon skrev:Trondheim Gatebilklubb blir nevnt her?
Hvem/Hva/Hvor er dette? Er det bare jeg som er innesnødd eller er dette noe nytt på gang?
er vel bare nok en klubb :)

#265735  av Stiansen

Det er ny klubb stiftet for ca. 2-3 uker siden. Han i Celica`n sammen med han med den "dekor-Golfen" som har stifta den :wink:

#265766  av Zepticon

Stiansen skrev:
Det er ny klubb stiftet for ca. 2-3 uker siden. Han i Celica`n sammen med han med den "dekor-Golfen" som har stifta den :wink:
Har dem noen hjemmside/forum etc?

#266716  av chris

Vi var på møte med de på mandagen som var, for å vurdere om vi skal hjelpe de med støtte. De virker ganske seriøse med sine planer, og hensikten er nok veldig bra. Gjenstår å se om de takler å kjøre løpet ut.