TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den store motorlyd trÃ¥den!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#265355  av inzane2012

Elstad skrev:
Thomas S skrev:Mazda 787B 8)
Min :lol:
Det var 787B jeg skulle legge ut. Genial bil

787B høres jo ut som ei jolle på tomgang....

#265357  av inzane2012

til og med honda folk vil ha toyota:)

#265516  av ivers

Larsen skrev:Syns egentlig ikke vankel motorene har en spesielt fin lyd. Greit at de har litt turtall, men lyden er ikke helt der.
Hør på motorlyden på noen av filmene her, og jeg tror du skifter mening. Ihvertfall hvis du hører det i virkeligheten. http://www.simtechracing.no/prosjekt_616rx2.htm
Kameraten min har motoren fra denne bilen i sin bil nå, helt klart en av de klart råeste motorlydene som finnes!

#265517  av ivers

inzane2012 skrev:
Elstad skrev:
Thomas S skrev:Mazda 787B 8)
Min :lol:
Det var 787B jeg skulle legge ut. Genial bil

787B høres jo ut som ei jolle på tomgang....
Det kan være så, men 3000-10 000 på 0,5 sek ved rusing er sykt å høre på allikevel! Husk dette er en 2,6 l sugemotor med over 800 hk :wink:

#265525  av Larsen

ivers skrev:
Larsen skrev:Syns egentlig ikke vankel motorene har en spesielt fin lyd. Greit at de har litt turtall, men lyden er ikke helt der.
Hør på motorlyden på noen av filmene her, og jeg tror du skifter mening. Ihvertfall hvis du hører det i virkeligheten. http://www.simtechracing.no/prosjekt_616rx2.htm
Kameraten min har motoren fra denne bilen i sin bil nå, helt klart en av de klart råeste motorlydene som finnes!
Greit at det er litt turtall på de motorene, men syns liksom de kun lager ulyd. Nesten som metal mot metal bare uten olje...

#265540  av hmsilset

I morgen får jeg eksosrørdeler fra biltema.skal ha ett luftfilter klint inntil motoren og ett ytterst på samme rør.Må bare bli litt kul lyd det.Har sett sånne rør til salgs på ebay,men mitt skal bli kulere:)

#265575  av cameleon

synes personlig porsche gt er den bilen med fetest lyd jeg da :wink: de er skikkelig hissige :D

#265761  av Ã¸xseth

#267670  av KeNsA

HAHAHAHAHA!! :lol:

#267680  av oleb

Her er min favoritt:

Carrera GT. Elsker den høyfrekvente ulelyden.

#267693  av Andreazz

Fin lyd i E39 M5 med sportsausspoffe og:

#274201  av Ã¸xseth

liker best weber lyden

#276161  av bose

Honda NSX ;)