TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppekjøp pÃ¥ coilovers?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #265672  av --lasse--

Hei.

Jeg har veldig lyst på coilovers på bilen min, har sett etter gruppekjøp på det, men har ikke funnet noe. kansje noen av dere selger eller kjenner noen som selger coilovers som kunne laget et gruppekjøp. tror d vill vekke stor intresse
 #265677  av aneriks

--lasse-- skrev:Hei.

Jeg har veldig lyst på coilovers på bilen min, har sett etter gruppekjøp på det, men har ikke funnet noe. kansje noen av dere selger eller kjenner noen som selger coilovers som kunne laget et gruppekjøp. tror d vill vekke stor intresse
etter hva jeg har sett så pleier coilovere og ligge til salgs ei stund før de blir solgt så er ikke sikker på at interessen er så stor..

#265734  av BT-GTI

er bare å sjekke rabatt avtalene hos de forskjellige firmane som gir ts-ogn klubben prosenter .. lag en e-post og send til alle som selger coiloverse og spørre om de vil gå enda lavere i pris hvis det er mange som skal ha det samtidig. dessverre er det ikke så mange om gangen som vil ha coilovers. en grunn er at kunn de tyske merkene har TUV papirer (er jo en tysk godkjennelese at delene er innenfor kravene til eukravene og bilens spesifikasjoner orginalt på tyskfabrikerete deler)

japanske coilovers er ikke tuv papirer på og bt liker ikke sånt. de liker det enda mindre når det står at det er godkjent da....

japansk og amerikanske coilovers er mye billigere enn tyske med tuv papirer men så betaler du også noen konger for å få pairene..

men http://www.senk.no er har importavtaler til eks KW og mange andre merker.

til mr2 mk2 er det ikke mange varianter å velge mellom hos de forskjellige merkene.

jeg skal bestille coilovers selv nå snart så hvis noen får litt gode priser så er jeg med jeg...