Meget pen og vedholdt Toyota Supra N/A Selges grunnet huskjøp!
Bilen er import fra Japan og er RHD. (Høyrestyrt)
Den er momset inn i landet, men mangler engangsavgiften. Null problem og leie prøveskilt:-)
Jeg har ikke prøvd å få norske skilter på bilen, men det sies at det er noe problematisk å få registrert japanske biler for øyeblikket. Men ifølge mine papirer i fra statensvegvesen mangles kun dokumentasjon for motorytelse.
Bilen har akkurat rullet 100.000km og er i meget god stand.
100% rustfri. Tigth og fin girkasse (manuell) og motoren går kjempe pent.
Bilen har nye 18" felger, justerbart senkesett og effektanlegg, ellers i orginal stand.
3 Liters rekkesekser med 225 HK orginalt. (Non Turbo) Men ikke la deg undervurdere
Jeg kan ikke garantere at den lar seg registreres med det første, Men fin Drift/Bane-bil, eller prøveskilt bil som jeg har brukt den til.
Ring/SMS for mere info, men kun seriøse henvendelser.
tlf: 991 26 210
Bilen er import fra Japan og er RHD. (Høyrestyrt)
Den er momset inn i landet, men mangler engangsavgiften. Null problem og leie prøveskilt:-)
Jeg har ikke prøvd å få norske skilter på bilen, men det sies at det er noe problematisk å få registrert japanske biler for øyeblikket. Men ifølge mine papirer i fra statensvegvesen mangles kun dokumentasjon for motorytelse.
Bilen har akkurat rullet 100.000km og er i meget god stand.
100% rustfri. Tigth og fin girkasse (manuell) og motoren går kjempe pent.
Bilen har nye 18" felger, justerbart senkesett og effektanlegg, ellers i orginal stand.
3 Liters rekkesekser med 225 HK orginalt. (Non Turbo) Men ikke la deg undervurdere

Jeg kan ikke garantere at den lar seg registreres med det første, Men fin Drift/Bane-bil, eller prøveskilt bil som jeg har brukt den til.
Ring/SMS for mere info, men kun seriøse henvendelser.
tlf: 991 26 210
Vedlegg
1993 Toyota Supra NA(Lekebil)
2000 Merz E200T STV(Bruksbil)
1997 Audi A3(Konebil)
2000 Merz E200T STV(Bruksbil)
1997 Audi A3(Konebil)