TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart supra Mkiv rhd pÃ¥ CCB.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #265797  av kenobi_

Så en svart supra på ccb basen på Ågotnes, den hadde 98 lykter, gule bremse kalippere,styling etc. Noen her sin eller?

#266013  av tommis

Var på ccb i går(torsdag). Men har ikke 98lykter og gule bremsekalippere :?

#266058  av kenobi_

tommis skrev:Var på ccb i går(torsdag). Men har ikke 98lykter og gule bremsekalippere :?
Ok. så det var du som var nede og snudde ved riggen? Det var noen som jeg jobber med som hadde sett deg. Dritt at ikke jeg var på land da du kom. så den supraen ved matbutikken rett etter jobb, trodde at det var den som hadde vært nede på basen, men det var det da ikke.

#266081  av tommis

Var nede å snudde ved riggen ja. Har du Supran din i Bergen nå? Jobber du på TO Leader elr?

#266137  av kenobi_

tommis skrev:Var nede å snudde ved riggen ja. Har du Supran din i Bergen nå? Jobber du på TO Leader elr?
Nei, har ikke supraen i Bergen. Den står i Oslo. Ja jeg jobber på Leader, verdens fineste rigg!! he he :D NOT

#269340  av bjornalf

var gamle biln min.. ;)

#272236  av TomKald

jepp , lars sin....jobber med han , nå står det 2 supraer med skilt med ccb basen ;)