TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken bil?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #266024  av milcom

Lurer på om noen her inne har en ide til hvilken bil jeg kan kjøpe til ca 200 000kr?:)
Kan koste litt mere 250k +-. men da bør det gå ann å bruke den om vinteren:P men er ikke et must:P

#266025  av Th4 Ghost

omg! vs tråd! bankickipoglåsetråd! (hinter bare til et annet forum der det skjer:P)

Kan få mye til 200 lange. Noen ide om hva du vil ha? Familiebil eller fullblods sportsbil?

#266032  av oleb

Th4 Ghost skrev:omg! vs tråd! bankickipoglåsetråd! (hinter bare til et annet forum der det skjer:P)
Que? :?

Hva med Rx7? Du får jo et bra eksemplar for litt over 200k.

#266055  av milcom

Th4 Ghost skrev:omg! vs tråd! bankickipoglåsetråd! (hinter bare til et annet forum der det skjer:P)

Kan få mye til 200 lange. Noen ide om hva du vil ha? Familiebil eller fullblods sportsbil?
Har stusset litt på en "fornuftig" bil! men kan jo ha det når jeg får familie:)
Så tror jeg stemmer for en 2 dørs bil:) å d kan IKKE være forhjulstrekk:P

#266056  av milcom

oleb skrev:
Que? :?

Hva med Rx7? Du får jo et bra eksemplar for litt over 200k.
Fine biler! Men er litt skeptisk til wankelen! hadde en kompis som hadde sin inne til overhaling 2 ganger på et år!:S

#266059  av lexusmann

FÃ¥r en flott Lexus IS 200 for den prisen... :wink:
 #266062  av James

milcom skrev:Lurer på om noen her inne har en ide til hvilken bil jeg kan kjøpe til ca 200 000kr?:)
Kan koste litt mere 250k +-. men da bør det gå ann å bruke den om vinteren:P men er ikke et must:P
Celica GT-four st205! Skulle jeg ha kjøpt meg ny på til rundt den summen hadde jeg tvilt engang! Fet, sjelden bil man ikke ser så ofte på veien, som går godt med 4x4. Genial vinterbil :wink:
 #266073  av milcom

James skrev:
milcom skrev:Lurer på om noen her inne har en ide til hvilken bil jeg kan kjøpe til ca 200 000kr?:)
Celica GT-four st205! Skulle jeg ha kjøpt meg ny på til rundt den summen hadde jeg tvilt engang! Fet, sjelden bil man ikke ser så ofte på veien, som går godt med 4x4. Genial vinterbil :wink:
Den bilen jeg tenker mest på for øyeblikket faktisk;) Så på den som ble solgt igår da=/ Men er jo flere til salgs, bare ikke like rå:P

#266078  av oleb

Jeg ville også ha vurdert en s14/s14a. Det er solide biler med lettrimmede motorer og et gigantisk marked for ettermarkedsdeler.
De er også utrolig morsomme å kjøre (lett på rompa). 200'n føles mye mer som en sportsbil enn en GT4 når du sitter inni den.

#266083  av milcom

oleb skrev:Jeg ville også ha vurdert en s14/s14a. Det er solide biler med lettrimmede motorer og et gigantisk marked for ettermarkedsdeler.
De er også utrolig morsomme å kjøre (lett på rompa). 200'n føles mye mer som en sportsbil enn en GT4 når du sitter inni den.
Var en s14 jeg skulle kjøpe da jeg endte opp med supraen:P Men min kjære far har satt seg hat på disse bilene! Så han er god til å argumentere imot:P Men er jo så sinnsykt mange 200sx'er i norge! det er den nye 240'en:P

#266102  av BT-GTI

200s13 ogs14 er den nye golfen, passaten eller avansisen. veiene renner over av disse bilene. de går greit og mye deler til dem og kjohei men en spessiell bil er det lang fra.

jeg vil anbefalle en en m3 cab da har du en kjempe kombinasjons bil av bil til å kjøre på bane med og dra til butikken med unger bil.

eks http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... g0nZ855842

eller noe helt annet :lol: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... g0nZ855842

#266113  av castman

Den M3`en du kom med der så jo HELT jævelig ut jo :roll:

#266114  av milcom

BT-GTI skrev:200s13 ogs14 er den nye golfen, passaten eller avansisen. veiene renner over av disse bilene. de går greit og mye deler til dem og kjohei men en spessiell bil er det lang fra.

jeg vil anbefalle en en m3 cab da har du en kjempe kombinasjons bil av bil til å kjøre på bane med og dra til butikken med unger bil.

eks http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... g0nZ855842

eller noe helt annet :lol: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... g0nZ855842
En ting er helt sikkert! jeg kommer ALDRIG til å kjøpe meg bmw!:P
Å bare for å ha det sagt, så over snakket jeg meg litt da jeg sa at 200sx var den nye 240'en! det er BMW 3serie som er den nye rånebrakka med wonderbaum i vinduet:P

#266119  av BT-GTI

var første m3en jeg kom over på finn.. jeg liker m3 til en viss grad (motor og understell). ville vel ikke kjøpt en selv for den landsdelen jeg bor i så er det synonymt med å være gjengmedlem i a b eller kanskje c gjengen :roll:

#266124  av Tiendreal

ville kalt den BMWen for "kebab tralle", hadde aldri satt meg i en sånn selv om livet stod på spill