TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er lambo fet?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

lambo dører til mr2

ser sikkert helt rått ut
4
8%
ser helt j#vlig ut/ harry/råner
25
47%
kommer ann på resten av bil
24
45%
 #266093  av BT-GTI

vurderer å kjøpe meg sånne lambo dører. de jeg har sett på har sånne hengsler at man kan åpne døra på naturligvis, følger med kabelforlengere og gassdempere. for 4800 + frakt så er det så billig at man burde prøve seg. får jo 4 eller 5år garanti..

hva syntes folket. ps fullt bodykitt blir satt på samtidig så det er ikke en mr2 som ser orginal ut med lambodører....
 #266168  av 2r-e-rik

det hører ikke hjemme på en toyota.. mange andre biler også for den sakens skyld..

di bilene som kommer med det orginalt er greit. men det ser ikke bra ut det heller...
 #266171  av sindrejl

2r-e-rik skrev:det hører ikke hjemme på en toyota.. mange andre biler også for den sakens skyld..

di bilene som kommer med det orginalt er greit. men det ser ikke bra ut det heller...
synes det ser relativt heftig ut på en blodstylet mr2 jeg da, eller celica t23 for den slags skyld. Men ting må stå i stil her :)

men hadde vært lovlig med en litt bedre topic eller hva? En som hintet litt om at tråden dreide seg om ettermonterte dører og ikke lambo-biler :)

#266176  av aneriks

jeg synes det er rått!

#266178  av ijb

harry!!!!!! :lol: :lol: :lol:

#266190  av celicat23

Så lenge en følger opp med skikkelig styling så syns jeg lambo dører er en artig sak. En smule harry, ja. Men....Er jo show og da! :-)
 #266206  av Jon Are

BT-GTI skrev:vurderer å kjøpe meg sånne lambo dører. de jeg har sett på har sånne hengsler at man kan åpne døra på naturligvis, følger med kabelforlengere og gassdempere. for 4800 + frakt så er det så billig at man burde prøve seg. får jo 4 eller 5år garanti..

hva syntes folket. ps fullt bodykitt blir satt på samtidig så det er ikke en mr2 som ser orginal ut med lambodører....
Hvilket merke er dette du har sett på?
4/5år garanti???? SERIØST!? For 4800? :shock:

#266209  av Jon Are

Hær har jeg montert LSD-Lambo.
Beste kvaliteten på Lambo-sett jeg vet av værtfall.
Vedlegg
FrontHyDora.jpg
FrontHyDora.jpg (56.1 kiB) Vist 1179 ganger

#266283  av BT-GTI

deaftracing har disse hengslene som åpnes begge veier og prisen er den jeg satt opp men frakta er på over 600 dollar.. har sett videoen dems om innstalasjon den virka grei men på en mr2 så er det mye tilpassing med tanke på døras lukkefunksjon inn under targan.

tar å kjøper dette når jeg går til innkjøp av widebody. da er det fet men syntes det ser litt for pinglete ut med bodykit og uten plastikk ser det jævelig ut på hvilken som helst bil under en halv million kroner..

garantien gjerlder tydelig vis kunn i statene fikk jeg bedskjed om. vi i norge kunne ikke garanteres siden det er så kaldt her om vinteren at gassen i sylinderne vil krype og døra muligens sige ned.. samma det til den prisen tenker jeg.

men selv om de skriver bolt on er det ikke en fordel å sveise fast hengslene og blir det ikke i så fall store muligheter for at hengselet kommer til å henge skjeft?!

#266299  av Ivar

BT-GTI skrev:men selv om de skriver bolt on er det ikke en fordel å sveise fast hengslene og blir det ikke i så fall store muligheter for at hengselet kommer til å henge skjeft?!
Det er ganske vanlig å sveise boltene når alt er finjustert.

#266320  av WireD

hmmm....

......LAMBORGHINI-dører? :wink:

......SUPRA-vinge?

DTM-leppe......?

Strengt tatt, så hører dette KUN hjemme på de respektive bilmodeller/typer/klasser i.m.o :)

#266393  av FireWalk

Hvordan er det å få godkjent lambo dører da? jeg mener:

Om du blir stoppet i teknisk kontroll og du åpner døren oppover istedetfor utover. Hva gjør dem da?

Er det ikke noe regler som sier at døren SKAL åpnes utover, pga sikkerhet ved kollisjon osv? og at forsikringen i værste fall kan frafalle ved personskade dersom dørene er modifisert på den måten der? mener å ha lest noe om det. Er vel hovedgrunnen til at jeg har holdt meg unna LSD dører hittil.

Trangilsynet er ikke så gode å ha med å gjøre når det gjelder slike ting. Iallefall ikke når det er snakk om en gatebil. Greit om det er en show bil, men litt værre når det er noe en skal bruke daglig. :\

#266401  av celicat23

http://www.lsd-doors.com (samme som Jon Are har montert på gamle bilen min) sine er TUV godkjent, så godkjenning der skal være greit.

#266428  av Marcus

Vet om hvertfall èn bil som daglig kjører rundt med lambo-dører i Trondheim.. Ser ikke ut som de har slått seg vrang enda..

Men til topic.. Likte det før, men nå har jeg ikke like mye sansen for det med mindre det kommer med orginalt.. 8)
Er det gjennomført kan det se litt nice ut, ja. På visse biler..
Sist redigert av Marcus den 08 okt 2007 21:22, redigert 1 gang totalt.

#266429  av FireWalk

MR2 passer med LSD dører fordi de har ikke noen kant som går over vinduet. Vanlige familiebiler med kant som går over vinduet ser det litt corny ut på... :p

Min mening.

Er de "billig" kitene også mulig å få godkjent? eller er det kun de svindyre fra merkeprodusenten?

Litt off topic her nå men.. :-) kjekt å vite.