TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IS200 eier i Lillestrøm-omrÃ¥det? Trenger en tjeneste.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #266076  av Matsern

Hei,

Jeg har nå byttet termostat i min is200 (forøvrig var det gjort på 12minutter), men bilen blåser fremdeles kun kald luft.

Jeg lurer derfor på om det er noen i Lillestrøm/Lørenskog området som er villig til å låne bort sitt klimapanel i et kvarter så jeg kan eliminere mitt panel som feilkilde. Eventuelt bekrefte at panelet er gåent for å kjøpe et nytt.

Andre løsningsforslag til problemet med kun kald luft tas i mot med takk.

#266092  av Morten

Har du lufta kjølesystemet grundig? Er et typisk tegn på luft i systemet (eventuelt andre ting som blokkerer vann-sirkulasjonen, og i værste fall vannpumpa...)

PS! ha registeret på varmt så det er åpent når du lufter

Edit: vil tro du eventuelt kan sjekke om det er registeret ditt som er defekt ved å kjenne på slangene som går dit. Hvis begge er kalde, så kan det jo ikke komme noe varmt vann dit, og dermed ikke varm luft ut, ergo er ikke registeret det egentlige problemet. :wink:

Edit 2: det over gjelder ved "vanlig" varmeapparat. Om du har aircondition eller klima anlegg er det nok bygd opp anderledes...

#266252  av alpinelexus

er du i indre østfold i nærmeste fremtid kan du prøve mitt, er demontert så det er bare og plugge i !!

#266253  av alpinelexus

er du i indre østfold i nærmeste fremtid kan du prøve mitt, er demontert så det er bare og plugge i !!

#266268  av Matsern

Mange takk,

Sendt deg en pm for nærmere avtale.

8)