TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dashbord-deksel i sølv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #266830  av Stølen

Vurderer å bytte ut dashborddekslene mine mot noen i sølv..! Synes det passer bra i sort MR2. Noen tips på hvor jeg får tak i et komplett sett..? Lakkering er utelukket, mine deksler begynner å bli småslitte- vil heller ha tak i ferske ferdiglakka...

#266922  av BT-GTI

enda et topic som skriker EBAY !! kjøpte sånne hvite for en uke siden venter på at det dukker opp i posten...

#267009  av Stølen

Naaaaai, you is not gettin da pictur...

Ok, det jeg ser etter er dette i sølvgrått (litt mer enn på bilde såklart,flatene på andre siden av rattet og bak rattet også):

Visual Aids, YEY! :D
Vedlegg
Dash1.JPG
Dash1.JPG (85.28 kiB) Vist 816 ganger

#267096  av BT-GTI

dash trim hetter dette på engelsk søk på dash trim mr2 så finner du alt fra treverk til chrom til alu til pysh osv....

#267100  av sunbug

Stølen skrev:Naaaaai, you is not gettin da pictur...

Ok, det jeg ser etter er dette i sølvgrått (litt mer enn på bilde såklart,flatene på andre siden av rattet og bak rattet også):

Flink til å tegne. :D

#267132  av Stølen

sunbug skrev:
Stølen skrev:Naaaaai, you is not gettin da pictur...

Flink til å tegne. :D
Hehe, thanx :)

...i MS PAINT faktisk :D

Skal Ebaye litt jeg! :wink:

#267133  av Stølen

Finner stort sett kits der du limer ferdigskjærte aluminiumsplater eller andre materialer OPPÅ de eksisterende... det kan umulig bli bra på lang sikt. Vil heller bytte ut hele skiten i tilsvarende med lysere farge... har sett i både grå og gul i andre MR2er....!

#267150  av Ivar

Er jeg syk hvis jeg synes paintbildet ditt så ganske ok ut? Altså, dashboardbiter med sånne røde striper? :oops: :D

#267158  av Marcus

HÆ?

haha!
synes det så bra ut, og trodde faktisk det var ett ekte bilde. ...helt til jeg så kommentaren om mspaint. Så måtte se på det en gang til..

Faen, nå må jeg legge meg snart.. :lol:

#267196  av Stølen

Ivar skrev:Er jeg syk hvis jeg synes paintbildet ditt så ganske ok ut? Altså, dashboardbiter med sånne røde striper? :oops: :D
Hehe, ja du er litt småsyk. Juster medisindosen din :D

Æ VIL STYLE BILEN MIN SOM EN POLKAGRIIIIS :D

#267327  av tantor

haha, polkagris look hadde eid alt

#267344  av Marcus

Toyota MR2 (set 2) Dash Trim Kit 91-95 - 9 pieces - Pink Carbon Fiber
:shock: :lol:

Synd de ikke har eksempelbilde da, kunne jo ha blitt ganske bra med en pen farge hvertfall. :wink:

#267350  av GhostRider88

Marcus skrev:
Toyota MR2 (set 2) Dash Trim Kit 91-95 - 9 pieces - Pink Carbon Fiber
:shock: :lol:

Synd de ikke har eksempelbilde da, kunne jo ha blitt ganske bra med en pen farge hvertfall. :wink:
hehe ja sier noe der :P Vil man skille seg ut så er det et meget godt alternativ 8)