TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal sette inn dobbel din spiller i en T23

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #267105  av Eliaz

Mens Celicaen venter på skilter, så har jeg et lite prosjekt med å sette inn en carputer. Jeg har kjøpt meg en dobbel din spiller, men i bilen sitter det en enkel din spiller der dobbel din hullet er blendet med en plastramme. Må jeg ha en monteringsramme eller braketter når jeg skal montere den nye dobbel din spilleren?
 #267483  av chris

Eliaz skrev:Mens Celicaen venter på skilter, så har jeg et lite prosjekt med å sette inn en carputer. Jeg har kjøpt meg en dobbel din spiller, men i bilen sitter det en enkel din spiller der dobbel din hullet er blendet med en plastramme. Må jeg ha en monteringsramme eller braketter når jeg skal montere den nye dobbel din spilleren?
Er da vel standard dobbeldin i Celica, er det ikke det da?

#267484  av Eliaz

Har sendt deg noen e-poster Christian. Det er snakk om braketter som fyller ut det som blir til overs på sidene av spilleren.

#267615  av chris

Eliaz skrev:Har sendt deg noen e-poster Christian. Det er snakk om braketter som fyller ut det som blir til overs på sidene av spilleren.
Ah, ja riktig! Hehe. Jo, du har helt rett. Du trenger de små brakettene på hver side som fyller ut hullet helt.

Til info til dere andre som måtte lure på dette: de får man kjøpt hos oss og koster 300 kroner for begge sider tilsammen.