TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Laptop, hva skal jeg ha?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #267211  av lasse

Må ha meg en ny laptop, men har ikke nøtta peiling på data og sånt.
Noen som kan anbefale noe som ikke er så altfor dyrt og som fungerer bra?
Er ikke kravstor, kommer bare til å bruke den til surfing på nett, litt nedlasting og brenning av CDer, greit med DVD brenner også.

#267213  av Larsen

Har veldig god erfaring med dell inspireon.

Bruker selv inspireon 6200 og vet at en del på skolen bruker den samme :wink:

#267221  av 2000celica

Magne_F skrev:Synes man får veldig mye for pengene ved å velge f.eks denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=82709
Enig, samboeren min kjøpte forgjengeren til denne, og dette er vel noe av det beste du kan få for 7K. Denne har de til samme pris på Elprice, sikkert andre steder også... :)

#267237  av Sven

Har også Dell og er meget fornøyd. Men kommer ikke til å kjøpe det igjen pga høy pris.

#267241  av inzane2012

acer har noen rimelig gode laptoper

og vist du vil ha en skikkelig råtass så har du noen av de fra HP som er bedre enn de fleste standard stasjonærpcer du får, og dell XPS laptopen...men kommer jo ann på pris:)

#267245  av Larsen

Hp har pene spesifikasjoner, men som regel er de trege iforhold til hva en må gi for dem.

#267248  av dca

ikke packard bell ihvertfall... og styr unna windows vista... sitter med begge deler her og hater...

#267272  av Magne_F

Vista funker fint det, dersom man ikke skal kjøre spesielle programmer / spill som ikke Vista takler. Det er imidlertid viktig å sørge for at den er oppdatert, og det holder ikke å bare kjøre Windows Update. Microsoft har laget en del oppdateringer som ikke ligger i Windows Update, men gjør maskinen raskere og mer stabilt. Disse kommer nok i SP1 når den slippes, men hvorfor vente? :-)