TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikveld starter top gear sesong 10!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#266573  av sindrejl

får skjeldent 1mbs på pirate iallefall, men bruker tvtorrents til tv episoder (her finner man _ALT_ av gamle og nye episoder), og norbits til norsk stæsj samt newshosting til alt mulig annet :)

#266656  av kennethx

Fy svarte James SLET! (som vanlig hihi)

#266664  av k_one

For de som vil ha en litt "enklere" måte å se episoden på så ligger den nå ute på YouTube, oppdelt i 7 deler.

#266665  av oleb

kennethx skrev:Fy svarte James SLET! (som vanlig hihi)
Hehe.. ble litt overrasket over at han var den som valgte racerbilen. Den brune gentlemannen han er. :shock:

#266672  av sindrejl

oleb skrev:
kennethx skrev:Fy svarte James SLET! (som vanlig hihi)
Hehe.. ble litt overrasket over at han var den som valgte racerbilen. Den brune gentlemannen han er. :shock:
haha enig her, personlig lurte jeg veldig på hvorfor da han er en ganske rolig kar og havna langt bak selv med en værsting racebil :P

#266674  av Marcus

Men stolen i studio, den passa han godt i! :lol:

#266678  av oleb

Marcus skrev:Men stolen i studio, den passa han godt i! :lol:
:lol:

#266694  av KeNsA

lenge til neste episode er å laste ned? er det ei uke mellom showet der å kanskje..?

#266698  av celicat23

KeNsA skrev:lenge til neste episode er å laste ned? er det ei uke mellom showet der å kanskje..?
Jepp. Top Gear er hver søndag. Og Fifth gear hver mandag.

#266706  av KeNsA

celicat23 skrev:
KeNsA skrev:lenge til neste episode er å laste ned? er det ei uke mellom showet der å kanskje..?
Jepp. Top Gear er hver søndag. Og Fifth gear hver mandag.
ok...Gleder meg allerede! :D

#266724  av sindrejl

Marcus skrev:Men stolen i studio, den passa han godt i! :lol:
akkurat slike stoler jeg så for meg han hadde hjemme :D

#267285  av inzane2012

da var episode 2 under nedlasting:) skal bli godt å komme hjem fra jobb imorra og slenge seg ned i godstolen med en kald cola, en røyk og en ny episode med top gear;)

jeg syns de kan prøve å bygge ei ny "romferge" som faktisk gjør som den skal denne gangen;) hehe

#267304  av oleb

Da var den på vei ned her også :D