TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stiansen`s bildetrÃ¥d [Update: Høsttreff]

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#266941  av Stiansen

Blir en update over helga, har vært ut med 2 Supraer siden sist :)

#266960  av Stølen

Du holder vanvittig høyt nivå her, Stiansen..! Åssen utstyr bruker du..? Mulig det har kommet opp før men jeg er lat og vil se bilder, ikke lese 8)

#267205  av Stiansen

Stølen skrev:Du holder vanvittig høyt nivå her, Stiansen..! Åssen utstyr bruker du..? Mulig det har kommet opp før men jeg er lat og vil se bilder, ikke lese 8)
Takk takk :)

Bruker EOS400D med kitlinse enda, og et uv-filter, that`s all :wink:

#267468  av Stiansen

Ny update, vært ut med to Supraer siden sist, men har vært fryktelig dårlig vær da.. Men man får bare gjøre det beste ut av det :)

Den røde en KeNsA her inne sin, han ønska feedback på gullet sitt :D

Mitt første forsøk på HDR..

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Neste :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kommentarer og andre meninger er som vanlig velkomne :)
Og ja, for de som lurer.. Har fått litt hjelp med redigeringa denne gangen, men skal lære meg det ordentlig i løpet av vinteren selv :)

#267476  av tommis

Har WRC sin havna i Tr.heim no!? Hvem har kjøpt den? Kenneth, supran din må senkes.

#267513  av Stølen

Dette var rett og slett lekkert... :shock: Spesielt det aller siste, du får frem de viktigste linjene og særpregene ved bilen.... glimrende greier...! :D

#267553  av Stiansen

Stølen skrev:Dette var rett og slett lekkert... :shock: Spesielt det aller siste, du får frem de viktigste linjene og særpregene ved bilen.... glimrende greier...! :D
Takk skal du ha :D Morro å få høre sånt :)

#267554  av Stiansen

tommis skrev:Har WRC sin havna i Tr.heim no!? Hvem har kjøpt den? Kenneth, supran din må senkes.
Det stemmer.

#267575  av KeNsA

tommis skrev:Har WRC sin havna i Tr.heim no!? Hvem har kjøpt den? Kenneth, supran din må senkes.
jaja...jeg vet...skal senke den når jeg skal ta den ut til våren igjen! :)

#274635  av Stiansen

Da har jeg fått oppgradert utstyret, endelig :)

Nytt objektiv, Canon EF 70-200mm F/4 L USM :)

Åjada, dårlig mobilbilde, men dere ser hva det er forhåpentligvis :wink:
Vedlegg
DSC00854.JPG
DSC00854.JPG (184.23 kiB) Vist 1448 ganger

#274651  av celicat23

Stiansen skrev:Nytt objektiv, Canon EF 70-200mm F/4 L USM :)
Har ingen erfaring med det, men har lest at det og ta skarpe bilder med såpass zoom er vanskelig uten stativ. Og renger med dette skal brukes til treff o.l? Kamera blir ganske fram-tungt med det beistet på, så for bedre balanse så går det og få kjøpt ett stativ feste til linsa. Bare noe å tenke over...

Ellers er det noen omtaler her:
http://www.photozone.de/8Reviews/lenses ... /index.htm
http://www.the-digital-picture.com/Revi ... eview.aspx

Av omtalene og dømme er det ikke ett dårlig kjøp akkurat :wink: Grattis!

#274653  av Stiansen

celicat23 skrev:
Har ingen erfaring med det, men har lest at det og ta skarpe bilder med såpass zoom er vanskelig uten stativ. Og renger med dette skal brukes til treff o.l? Kamera blir ganske fram-tungt med det beistet på, så for bedre balanse så går det og få kjøpt ett stativ feste til linsa. Bare noe å tenke over...

Ellers er det noen omtaler her:
http://www.photozone.de/8Reviews/lenses ... /index.htm
http://www.the-digital-picture.com/Revi ... eview.aspx

Av omtalene og dømme er det ikke ett dårlig kjøp akkurat :wink: Grattis!
Jepp, det blir ganske fremtungt ja :wink: Ja, det blir treff/banebilder med denne linsa ja, det jeg kjøpte den for :)

Leste en del omtaler, blant annet disse før jeg kjøpte. Jeg stod mellom denne og en 75-300mm IS, og etter å ha lest slike omtaler og på et Canon-forum endte jeg på denne :)

Gleder meg voldsomt til å teste :)

#274656  av tojo

SUP(erb)RAe bilder :D supra fotograf #1 i norge. :wink:
Alltid coolt når du kommer med nye bilder.

#274663  av sindrejl

celicat23 skrev:
Har ingen erfaring med det, men har lest at det og ta skarpe bilder med såpass zoom er vanskelig uten stativ.
sterkt overdrevet synes jeg, i normalt utelys var det veldig enkelt å ta syke bilder uten stativ, er noe helt vanvittig med farger denne linsen får med seg :)

#274665  av Stiansen

tojo skrev:SUP(erb)RAe bilder :D supra fotograf #1 i norge. :wink:
Alltid coolt når du kommer med nye bilder.
Hehe, takker :) Blir nok maaaange fler i 2008 skal du se :) Kanskje jeg får et bilde eller to av deg utpå Acr også :wink:
Sist redigert av Stiansen den 16 des 2007 00:48, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13