TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Luftfilter fra Biltema er best:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#267464  av sindrejl

larsst185 skrev:Denne gangen skal jeg holde kjeft :shock:
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

#267465  av TOYPARTS

jeg og, orker rett og slett ikke.

#267473  av sindrejl

tror det er mange som ikke gidder denne diskusjonen ja :mrgreen:

#267502  av hmsilset

sindrejl skrev:tror det er mange som ikke gidder denne diskusjonen ja :mrgreen:
Hehe,var hjemme lørdagskvelden og ble litt full,så det var mest for å provosere jeg lagde denna tråden da.Nå orker faan ikke jeg å skrive her mer heller :) bruker biltema-filteret bare til en liten test for å sjekke hvordan lyden blir med 2 filtrer og tynne aluminiumsrør.

#267510  av Ã¸f

skal holde kjeft jeg også :) men er det dobbelt-konet?

#267517  av hmsilset

øf skrev:skal holde kjeft jeg også :) men er det dobbelt-konet?
ja,er dobbelt konet:) Er jo totalt unødvendig,men må sjekke om det blir annen lyd.
 #267691  av Th4 Ghost

Må bare kommentere en ting først:
hmsilset skrev:
2r-e-rik skrev:
hmsilset skrev:Kjøpte ett sports/kon filter på Biltema i dag.Det ser faktisk veldig bra ut og koster kun 149kr.Om jeg hadde fått tilbud om filter i samme størrelse fra K&N f.eks til samme pris så hadde jeg alikevel valgt det fra Biltema.Det ser skikkelig solid ut og mye penere!
beklager min menig altså. men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvordan et luftfilter ser ut..

er mye mer interessant hvilken størrelse ob dama bruker..
Det finnes sikkert forum for dine interesser også 8) Her prater vi bil.
Hahahaha. Genialt svar! Begynte å le midt i en time på skolen hær :oops:

Anyways: Joda, om man skal bruke 150kr på et luftfilter så kommer nok Biltema sterkt ut..men altså, selv det "jallafilteret" som Sindre prakka på kosta 300, og det falt av etter noen hundre meter..
 #267692  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:Må bare kommentere en ting først:
hmsilset skrev:
2r-e-rik skrev: beklager min menig altså. men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvordan et luftfilter ser ut..

Anyways: Joda, om man skal bruke 150kr på et luftfilter så kommer nok Biltema sterkt ut..men altså, selv det "jallafilteret" som Sindre prakka på kosta 300, og det falt av etter noen hundre meter..
greit med kvalitet ja :P fy flate det var noe skrot.
 #267705  av hmsilset

Th4 Ghost skrev:Må bare kommentere en ting først:
hmsilset skrev:
2r-e-rik skrev: beklager min menig altså. men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvordan et luftfilter ser ut..

Hehe,det var på grensa det svaret mitt da.Om han jeg svarte synes det var stygt sagt, så unnskyld :) Var bare på arti

#268307  av pkgrette

vill bare si at filterer skjenerelt er det stor forskjell på .
en del kn filtere må smøres.. mange som ikke trenker på det og rengjøres vis ikke man gjør det funker dte like fett med biltema filter

men det er en grunn for at kn er dyrt og kommer bra ut i tester det er for de den slipper inn mye luft og tar vell nesten alle partiklenen vekk i filteret.

vis man driter i ossen det ser ut og vill ha effekten av biltemafilteret
koster en nylonstrømpe og en slangeklemme mindre og gjør sikker nesten bedre nytta også detter det ikke så lett av

:D