TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort MR2 mk2 ved Kiwi, Lillestrøm 13.10

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #267195  av Stølen

Sto parkert på kvelden ved Kiwi i Lillestrøm i går. Når jeg kom ut derfra så prøvde jeg å åpne feil MR2...! Plutselig sto det en annen svart bil ved siden av min, og det var ikke før lysene blinka på min ved siden av at jeg registrerte at det ikke var min... Denne hadde 17" eller 18" Azev- felger, litt mørkt så vanskelig å se. Var en pre-94 mod i alle fall, sto Toyota på siden ved sideblinkersene, og den var usenka. Noen her på forumet...?

#267220  av Sven

17"

Kjente igjen din ja :D

#267292  av Marcus

Og ingen av dere kjørte i kirkegaten ned mot majorstuen klokken 18.00 i dag? Svart mr2 med 94+ lyktene som kjørte nedover.

#267303  av Sven

Stølen har pre 94 som du ser på bildet hans. Og som han skrev så var min også det. Så med mindre Stølen har byttet lykter i dag så var det ingen av oss :wink:

#267368  av Marcus

Smart, var nok litt trøtt der :wink:
Må vel få til ett møte til våren når bilen har sluppet ut av hotellet 8)

#267647  av Stølen

MED MINDRE jeg har en custom-løsning der jeg har BEGGE TYPER LYKTER, og skifter kjapt med en knapp James Bond-style :lol:

For å skape forvirring blant carspottere, såklart. :D

#267652  av Sven

Hehe, det hadde vært noe ingen andre har prøvd ihvertfall :lol: