TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikveld starter top gear sesong 10!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#267355  av Marcus

Noen i Oslo med stor skjerm og gode stoler her da? :roll:

Blir vel 13" denne gangen også :?

#267357  av oleb

KK-ma70 skrev:SVARTE :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :roll: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

14daga til neste episode..........................................................
PÃ¥ grunn av snooker, hva er det for slags prioritering?!? :?

#267383  av celicat23

Aaaaaah, episode #2 var enda bedre enn #1. Top gear er konge!!!

#267391  av sindrejl

muligens beste episode noensinne! :D herregud som jeg lo.. spesielt da de begynte ut i storbølgene på "2nd attempt" :D

#267393  av inzane2012

sindrejl skrev:muligens beste episode noensinne! :D herregud som jeg lo.. spesielt da de begynte ut i storbølgene på "2nd attempt" :D
det beste var jo under nyhetene dems, når jeremy drog fram porsche pipa:) og(unnskyld språket) faen i steike så godt james passet i den gamle stolen og pipa i neven;) lo så jeg grein;)

#267396  av sindrejl

inzane2012 skrev:
sindrejl skrev:muligens beste episode noensinne! :D herregud som jeg lo.. spesielt da de begynte ut i storbølgene på "2nd attempt" :D
det beste var jo under nyhetene dems, når jeremy drog fram porsche pipa:) og(unnskyld språket) faen i steike så godt james passet i den gamle stolen og pipa i neven;) lo så jeg grein;)
haha og da jeremy pakka pipa inn i kjeften feil vei.. uff :lol: :lol:

#267399  av sindrejl

celicat23 skrev: James May VS Gordon Ramsay:
haha at det er mulig. James er helt kanon full :D "beaten by a fucking shaggy tramp"

:lol:

#267446  av Larsen

Syns ingenting greier å slå sesong 9 til nå. Sikkert fordi de måtte kutte ned på antall episoder og hadde mye $ igjen.

#267690  av Th4 Ghost

Aner meg at Sesong 10 kan bli minst like bra før den er ferdig. Har sett noen klipp av noe som ligner på den episoden der de var i USA, bare denne gangen i Australia.

Her er foresten noen klipp fra nyheten som ikke kom med på tv'en, fordi de enten banner, eller var redde for å tråkke noen på tærne (eller gjorde direktøren forbannet)

Episode 1, klipp 1
Episode 1, klipp 2
Episode 1, klipp 3
Episode 1, klipp 4

Episode 2, klipp 1
Episode 2, klipp 2
Episode 2, klipp 3
Episode 2, klipp 4

#267695  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:Aner meg at Sesong 10 kan bli minst like bra før den er ferdig. Har sett noen klipp av noe som ligner på den episoden der de var i USA, bare denne gangen i Australia.

Her er foresten noen klipp fra nyheten som ikke kom med på tv'en, fordi de enten banner, eller var redde for å tråkke noen på tærne (eller gjorde direktøren forbannet)

Episode 1, klipp 1
Episode 1, klipp 2
Episode 1, klipp 3
Episode 1, klipp 4

Episode 2, klipp 1
Episode 2, klipp 2
Episode 2, klipp 3
Episode 2, klipp 4
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#267744  av Th4 Ghost

"You know what I'd do with carthieves? Strap them up in the towncenter and wee on them"
Amen

#267747  av James

Ingenting slår Top Gear!!! 8)

#267793  av azt

inzane2012 skrev:
Larsen skrev:
inzane2012 skrev:til dere som bruker torrent sider til nedlasting kan jeg på det sterkeste og varmeste og helligste annbefale http://www.torrentleech.org !! denne sida skuffer aldri og du er garanter og finne det alle nyeste her.
eneste som kanskje er litt negativt er at ting blir slettet etterhvert så litt eldre stuff er vanskelig å få tak i. men her er du alltid garantert full speed uansett;);)
Det finnes mange gode sider. Selv bruker jeg mye piratebay. Da får du ofte folk som laster ned rundt scandinavia. Altså høyere fart pluss at en har mulighet til å kommentere torrentene. Grunnen til at de blir slettet er jo fordi de ikke har noen seedere lengre. Altså det er ingen vits å ha noen torrent der.
på torrentleech blir alt slettet etter en viss periode uansett om den har seedere eller ikke, og der MÅ du faktisk vere med på å laste opp igjen det du laster ned og dermed hjelpe til og alltid holde full hastighet... Torrentleech er en "lukket" side der du må registrere deg for å laste ned noe, når du har gjort det har du full tillgang til alt du kan ønske deg, finner du ikke det du leter etter så er det bare å gå inn på forumet og komme med en request så blir det lagt ut, seff kan du kommentere på det du laster ned, må jo kunne gi beskjed om det funker eller ikke:) men uansett, register deg på torrentleech så vil du fort finne ut hvor kjipt og "dårlig" sider som mininova og thepiratebay egentlig er;)
registrering på torrentleech er lukka. kommer ikke inn. er det noen invitering lenger?

#267872  av GhostRider88

har lasta ned begge episodene og må si at TopGear bare blir bedre å bedre. Er vel en av de, om ikke det beste bilprogrammet som lages. Går FiftGear en høy gang. Mye pga TopGears programledere og da spes Jeremy Clarkson.

Skulle ønske at autofil hadde begynt med noe alla det topgear gjør..

#267907  av Th4 Ghost

GhostRider88 skrev:har lasta ned begge episodene og må si at TopGear bare blir bedre å bedre. Er vel en av de, om ikke det beste bilprogrammet som lages. Går FiftGear en høy gang. Mye pga TopGears programledere og da spes Jeremy Clarkson.

Skulle ønske at autofil hadde begynt med noe alla det topgear gjør..
Må si jeg har slutta helt å se autofil etter at jeg begynte med topgear..on the other hand, det går aldri på normale tider på Nrk1 uansett. Fifth gear er mer seriøst enn top gear..men hu dama i fifth gear går meg så jevlig på nærvene