TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hmmm

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #26694  av jumbo

Ser jo skikkelig uggen ut, men...
Vedlegg
DCP00860.JPG
DCP00860.JPG (170.89 kiB) Vist 2635 ganger
DCP00859.JPG
DCP00859.JPG (169.99 kiB) Vist 2635 ganger

#26701  av CelicaTurbo

motor du vurderer å kjøpe eller? Det ser jo litt uggent ut men er nok enkelt å fikse det :)

#26706  av jumbo

Ja, er en 96 modell gte.

Synes alle bildene jeg har sett av slike halvparter alltid har sett litt uggene ut, men det er vel normalt. Er jo innvendige som teller, det utvendige er jo relativt lett / billig å strekke opp som regel...

Nå gjenstår det kun å overtale Christian til å bidra med selve ombyggingen... :D

#26713  av CelicaTurbo

det blir nok seende slik ut når motoren er lagret ubeskyttet en stund, er nok enkelt å renske motoren når den er ute av bilen, og nok en god ide å bytte alle gummislanger allikevel..

men, "gjenstår bare å overtale Christian": vil det si at du har denne motoren i hende allerede eller? :)

#26716  av Morten

Pris?

#26746  av MR2turbo

Har fått tilbud om å få den til norge den der, men har ikke fått noen eksakt pris.. mener at den kommer på mellom 25-30k nok... men er ikke helt sikker :)
Så jeg har og tenkt litt på den.. ;)

Men han som har den er på ferie nå fram til januar, så jeg har ikke pratet no mere med han... men skal ned til han i begynnelsen av januar, så da kan jeg kikke litt på den og starte den og sånn for deg Jumbo.. om han ikke har solgt den til da...

#26780  av jumbo

Sikker på at det er samme motor Markus? Vi snakker om Egon ikke sant?

Jeg er egentlig interessert i den, ja, og dersom du kunne tatt en titt for meg (og ikke skal ha den selv) er jo det bare helt konge.

Jeg har fått antydet pris på ca 22k, før moms.

#26795  av chris

jumbo skrev:Sikker på at det er samme motor Markus? Vi snakker om Egon ikke sant?

Jeg er egentlig interessert i den, ja, og dersom du kunne tatt en titt for meg (og ikke skal ha den selv) er jo det bare helt konge.

Jeg har fått antydet pris på ca 22k, før moms.
HAN? ha den selv? herregud, han har jo så mange motorer at han vet knapt hvor han skal gjøre av de :D