TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling- firma

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #26860  av christine

Er det noen som har hørt noe om rs-concept?
Om de har god leveringstid og følger opp kundene?

eller er det andre som har noe å anbefale...
hører så mye rart om forskjellige firma... :?:

#26863  av Goose

VeilSide driver jo med styling. (http://www.stylingservice.no) <- sidene utvikler ejg nå i disse tidene.
VeilSide er medlem her send ham PM eller noe..

BTW: Kjører du Supra?

#26868  av @lpher

Hadde ikke hørt om rs-concept før du nevnte dem nå ;-)

Er det no spesiell styling du er på jakt etter eller?

Goose: Hun sitter vel med halvparten av aksjene i denne Supran så vidt jeg vet: :D

@lpher
Vedlegg
supra1_liten.jpg
supra1_liten.jpg (43.24 kiB) Vist 3689 ganger

#26872  av CelicaTurbo

har heller ikke hørt om dem, så enten er dem relativt nye eller så baserer dem som hovedsaklig mot andre merker?

#26897  av VeilSide

Heisann ja

Pusler litt med styling og håper jo på å kunne drive dette her på heltid nå snart.

Det er en 96-mod du har right? If so :

Bomex Kit 1
Bilde
Bilde
Bilde

Bomex kit 2 :
Bilde
Samme sideskjørt og hekk som Nr 1

Bomex kit 3 :
Bilde

Bomex kit 4 :
Bilde

Erebuni 506 :
Bilde
Bilde

Erebuni 678 :
Bilde
Bilde

Prisene :
1 : 10 900,-
2 : 10 900,-
3 : 9500,-
4 : 9600,-
5 : 14 000,-
6 : 9500,-

Har også C-West på tråden men prisen er enda litt usikker på dette settet.
Bilde

Og ja...til dere som myser på denne posten og som ikke har Supra men har hatt henvendelser som har med varer som er fra Toyoshop .... Han videresender alle henvendelser fra Norge til meg men jeg sliter litt med å få ham til å sende varer til meg. Håper dette en eller annen gang ordner seg så skal dere få Lexuslyktene og alt annet stash ;)

#26909  av chris

Steike, der var det jaggu mange stygge vinger...

#26922  av Ninjamannen78

Ja det er mange måter å ødelegge en flott bil på.. Eneste som var litt kult var den lave feite Bomex vingen, eller heter det spoiler?

#26923  av sindrejl

hehe den ene bomex vingen var iallefall en "smule" overkill :D

#26937  av chris

sindrejl skrev:hehe den ene bomex vingen var iallefall en "smule" overkill :D
Spørs om den hadde passa bedre på en Boeing 737-300 ja :D

#26943  av VeilSide

*Kremt*

Var ikke for vingene jeg posta bildene ;)

#26945  av christine

takk for alle svar...
jeg sendte en mail til erebuni for å høre på pris på styling og da fekk jeg
rs-concept sin mail, da de var en av deres forhandlere her i norge.
er mest interessert i ett styling kit som har god passform, har ikke tenkt å legge ut masse penger på å få det til å passe, hører så mye om folk som må bruke flere dager på å sette det på, fordi at det er en kopi av det originale... :roll:

#26949  av Goose

aaa. du er ute eter en: "Urethane" type styling. Samme som jeg ksla ha på Celica'n.

Om du finner forhandler i Norge så sjekk prisen rundt om kring (om du ikke har fet lomebok). Det er fort penger å spare...

#26951  av VeilSide

Kan du ikke pipe om hva dem skal ha for ett Erebuni-kit da? Jeg må vite hvor offtopic jeg er på prisene mine. Har pittelitt å gå på ...

#27066  av christine

VeilSide skrev:Kan du ikke pipe om hva dem skal ha for ett Erebuni-kit da? Jeg må vite hvor offtopic jeg er på prisene mine. Har pittelitt å gå på ...
Jeg fikk for style 17 kr 10200 ca og på style 275 kr 13995, det var de jeg hørte på, hvilke priser har du?
leveringstid? er det glassfiber eller....?

#27095  av VeilSide

Hmm...ja

Dem har jo fordelen ved at dem er hovedimportør og jeg må gjennom extra ledd... menne....

Kan selge begge kit`a til samme pris (kan vel også slå en symbolsk sum på 200,- på begge 2 bare for å være bittelitt billigere)

Jeg bestiller alle varer med flyfrakt slik at leveringstia skal være kortest mulig. Denne leverandøren har jeg ikke fått testa allverdens enda men regner med å få en indikasjon på hvor fort dem kan levere Erebuni sitt til meg i natt en gang.

Det er nok glassfiber begge 2 .. med mindre at Rs-Concept veit mere en meg siden dem er importør av Erebuni.

Håper du ble fornøyd med svarene.