TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• unichip er tingen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #268689  av Hammeren

Sulun skrev:har hatt bilen på fms nå og fått montert unichip. 213,5 kw og 403 nm. :D
kjører da på 1,25 i ladetrykk. de sier at det skal holde under normal bruk, men litt skeptisk....
alt er orginalt, bare powerfilter og eksos. noen som tror dette kan holde en stund?

men ble jo utrolg morsomt da. totalt en annen bil! bare å anbefale.
vil IKKE anbefale unichip!!!! bortkasta penger etter min mening....
hadde det selv.. (levert av fms) kjempe fornøyd med en gang.. syntes bilen gikk som faen.... bremsa vel 330 mener jeg... (st205) men unichip har store begrensninger!! og etter en stund vil du ha mere power.. mye vil ha mer... da kan du bare kaste unichipen.... kjøp data sprut først som sist..!!!!!

#268705  av sleeper

Mye kostet dette egentlig?

#268774  av Hammeren

sleeper skrev:Mye kostet dette egentlig?
mener at jeg fikk pris på ca 20 + ...ferdig justert.. mener det var ett AEM sprut.. men ikke sikker.. med det sprutet kunne han legge den på 1.7 bar uten noen fare for spiking.... da hadde det sikkert blitt litt drag i kjerra å...;-)

#268777  av Hammeren

mulig det var autronic... husker ikke....
firmaet heter TK Økonomitrimming.. ett lite firma med MYE peil :-)

ANBEFALES!!! de som chipa audien min i sommer også.. ingen i norge som har fått ut mere hk av den motoren med org turbo... (diesel bil;-) )
heller ingen andre som fiksa alle feil kodene pga all dill dall jeg hadde fjernet....

#268783  av Larsen

Tror han mente prisen på unichippen. Sleeper har nok alerede autronic :wink:

#268790  av sleeper

jepp, var på unichipen jeg tenkte ja..
autronic fikser jeg selv.. :wink:

#268793  av Hammeren

sleeper skrev:jepp, var på unichipen jeg tenkte ja..
autronic fikser jeg selv.. :wink:
oki.. rundt 10 lapper mener jeg....