TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Program o restaurering av MR2 mk1 pÃ¥ discovery nÃ¥

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #268505  av premo

som nevnt i topic... slå på visst dere er våkne

#268612  av chris

Går titt og ofte på morgenen. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett det gått mens jeg har spist frokost.

Har vært tatt opp her på forumet noen ganger tidligere også ;)

#268648  av lexusmann

Når begynner det? Er veeldig oppe jeg da...står opp 5.30 og reiser på jobb litt over 6... :lol:
FÃ¥r antagelig ikke med meg dette... :?

#268683  av premo

kan godt tenke meg det har gått før ja.. har sett en del av disse programmene. ganske kjekke program :)

lexusmann: begynner vel lit før ni. programmet heter wheeler dealers. går vel til litt forskjellige tider på døgnet også:)

#268684  av premo

begynner faktisk på nytt nå kl 8.15 :) 10 min

#268882  av chris

premo skrev:begynner faktisk på nytt nå kl 8.15 :) 10 min
Ja, det er i de tider det går :)

#268884  av lexusmann

premo skrev:kan godt tenke meg det har gått før ja.. har sett en del av disse programmene. ganske kjekke program :)

lexusmann: begynner vel lit før ni. programmet heter wheeler dealers. går vel til litt forskjellige tider på døgnet også:)
Ah, Whelers Dealers har jeg sett en gang, lenge siden nå...så da de holdt på med en liten Suzuki(tror jeg) jeep(satte veltebur i den bl.a.), og en annen gang en Mercedes 190 mener jeg det var... :lol:

#268890  av Th4 Ghost

Har sett et program av Whelers Dealers, der de holdt på med en VW hippievagon (husker ikke hva den heter :P). Må si at de folka virka..uhm..barnslige er vel ordet jeg leter etter :P De spiller akkurat som de folka på barnetv gjør. Bra jobb gjorde de heller ikke, men det var bare for akkurat den, vet ikke hvordan de gjør det med de andre