TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ahh, endelig en lys fremtid i møte/ Oppdatert 251007 Fagbrev

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#110687  av Turbotrille

Jobber allerede på Storetveit, på Beredt Automester, blir værende der i 2 år til nå. :)

#268912  av Turbotrille

Og idag var endelig ventetiden over, det har gått litt lenger tid enn beregnet, men det gjør ikke så mye nå, for idag var fagprøven over, og jeg endte opp med Bestått!!!!

:D :D :D

Endelig fagmann, så nå gjelder det bare å finne seg en ny jobb og begynne å tjene litt ekstra kroner.. ;)

#268917  av Marcus

Gratulerer! 8)

Hva gikk fagprøven ut på?

#268934  av Andreazz

Grattis med bestått ja!
Husker selv hvor utrolig godt det var å få beskjed om bestått etter 2uker med fagprøve :D

#268947  av Turbotrille

Jeg har heldigvis kun hatt 4 dager.. :)

Er jo fagprøve som bilmekaniker, og hadde vel ca 20 punkter utifra de forskjellige modulene i opplærlingsplanen.. ;)

#268955  av CelicaTurbo

Gratulerer med fagbrev! :D

#268957  av tojo

Grattis med fagbrev :D

Regner med målet er Toyota mekaniker (fordelen lite feil = lite/fin jobb,i forhold til f.eks VAG )

#268958  av Marcus

Turbotrille skrev: Er jo fagprøve som bilmekaniker, og hadde vel ca 20 punkter utifra de forskjellige modulene i opplærlingsplanen.. ;)
Det skjønte jeg jo, men tenkte mer på hvilket oppdrag du fikk noen dager på å løse. :wink:

#268977  av Amund

Gratulerer!! :D

#269050  av FireFox

hey hey :D grattis.. utrolig deilig følelse å ha bestått fagprøva ;)

#269758  av Turbotrille

Takker.. :)

Marcus: Nei det var ingen spesielle punkter, var service, hjulstilling og generell motorstyring, elektro, understell og drivverk. :)

Tojo: Har egentlig ingen spesielle mål nei, med tanke på Toyotamekaniker så hadde ikke det vært så dumt, da jeg faktisk ser ned på Jæger Åsane fra leiligheten (50 meter), men er egentlig ikke så gira på å jobbe på noe merkeverksted. :?

Ellers har Bergensavisen vært innom på jobben denne uken for å lage en reportasje om meg, denne vil komme i bilagsavisen førstkommende helg, kanskje neste helg.

Pr.kåt? Neida, bare føler et aldri så lite behov for litt profilering... ;) 8)

#269792  av 323F GTX

Beredt Automester ja.. Da er jo du praktisk talt Naboen min.... =P Sett en rød sliten MR2 på shell stasjonen der non ganger? :P

#269819  av kennethx

Gratulerer trille :) Godt jobbet!