TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Første bilprosjekt!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #268925  av Stiffy

Tenkte jeg skulle begi med ut på et lite prosjekt her nå, første bilen jeg går i gang med sånn veldig, så trenger litt hjelp til idèer om hvilke biler som er ganske lettskrudde å morsommme, med litt potensiale! trenger seff ikke være Toyota, men som sagt noe med litt potensiale til ikke alt for mange penger. noen idèer?? =)

#268931  av Andreazz

BMW E30 er jo en bil som er enkel å få tak i, enkel å skru på, kan lett bli både sprek og pen. Det er lett å finne deler osv.. De begynner vell å bli ganske så billige å!

#268936  av Stiffy

har vel pent lite peiling på BMW, hvilke årstall ble disse laget imellom? Liker di eldre BMW modellene.

#268979  av lasse

E30 ble vel laget mellom 86 og 91 ellerno?
Ihvertfall den siste 3-serien med runde lykter.

#269000  av Stiffy

den Celicaen var litt i dyreste laget. Hadde egentlig tenkt å ribbe bilen ganske mye ned, å jeg har ikke hjerte til å gjøre det med en Celica som er så gammel å i grei stand. Men BMW E30 5serie var spennende biler. Er fortsatt åpen for forslag her, så bare å komme med ting dere tror hadde vært stilig! =)

#269006  av turbokjell

Kjøp en 2 dørs corolla ke70, senk den å få på noen breie felger. De bilene blir tøffe. Lyst å gjøre mer med den så sett i en 4-age motor (1600 twin cam)

#269009  av aneriks

+ at ke70 er en kjempe deilig bil å kjøre, den er veldig lettkjørt, angrer på jeg solgte min.

#269018  av Stiffy

hmm ingen dum idè. Hvilke år ble disse produsert da? Må gå igang å leite så jeg får bil i hus før vinteren kommer for fullt.

#269034  av aneriks

Stiffy skrev:så litt på wikipedia, fant denne her!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _front.jpg

Den var jo fantastisk stilig!!! men er disse bilene vanskelige å få tak i? Noen som vet?
det er vel en ke 30? eller? har sett en sånn til salgs og det er det vet ikke hvordan de er of få tak i

#269035  av Doffen696

hmsilset skrev:celica rundt 74 modell er noe av det heftigste som finnes,og på den tida var det meste lettskrudd:) Hva med å style opp denne litt?

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 5CdZ529976
Yeeeeeeeeeeeeees.. Det va en fin bil... Nå fikk jeg nesten lyst å selge bilen min og kjøpe denne... Nyyyyyyyyyyyyyyydeli

#269075  av Ã¸xseth

aneriks skrev:
Stiffy skrev:så litt på wikipedia, fant denne her!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _front.jpg

Den var jo fantastisk stilig!!! men er disse bilene vanskelige å få tak i? Noen som vet?
det er vel en ke 30? eller? har sett en sånn til salgs og det er det vet ikke hvordan de er of få tak i
jeg hadde en slik til salgs

#269081  av Stiffy

aaaah missunner deg den der asså. Hvor mye ligger disse bilene på? Noen som vet?

#269082  av aneriks

Stiffy skrev:aaaah missunner deg den der asså. Hvor mye ligger disse bilene på? Noen som vet?
den jeg så kostet 30k