TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: Corolla GT delebil

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #267611  av jacquelin

Selger min Corolla GTi 86-mod som delebil. Alt virker som det skal, bortsett fra forstillingen er knekt, og sikkert noe mer under (vet ikke helt).

Den har helt ny orginalkløtsj og bremseklosser foran, KD luftfilter, Jamex senkesett, Momo pedaler, to 30mm SCC- spacere og rustfri bakpotte med eloksert enderør (husker ikke merke).

Bilde

Bilen har stått en stund på Gol, for har ikke hatt mulighet til å hente den til Bergen enda.

Bud mottas!

Mvh Jasmin 92842639
Sist redigert av jacquelin den 01 nov 2007 00:03, redigert 1 gang totalt.

#267668  av 2r-e-rik

antydning hvor mye du kan tenke deg?

#267815  av jacquelin

Hadde vel kanskje håpet på sånn seks tusen gjerne :)

#268304  av jacquelin

Eller noen kan by hva nå de har? Har virkelig ikke lyst til å se bilen bli en metallklump....

#268305  av turbokjell

Hvor er bilen nå? veit du hva som er røket i forstillinga?

#268309  av jacquelin

Bilen står på Gol enda. Aner ikke hva og hvor mye som er galt, men hvis du tenker at du kjører over stubber og steiner i sånn hundre ellerno, så har du kanskje et bilde på det :cry:

Kan også forresten kanskje selges med 15" Oz Superturismo WRC-felger, ene med et hakk i.

#268442  av Roy Tandberg

Hva er bolt sirkelen på de felgane ?
Har du fått inn noen bud på bilen ?

#268453  av jacquelin

Har ikke fått bud på bilen enda nei. Vil du by? :) Boltsirkelen er 4x100, men de har jeg en intressert på tror jeg. Men det hakket er litt dypt, så tror det må tettes litt på en eller annen måte for at luften skal holdes inne.

#269143  av jacquelin

Bare til å komme med bud! Litt over vrakpant så skal jeg vurdere det...

#269274  av Darkstar

Solgt bilen? FÃ¥tt hentet den hjem?

#269317  av jacquelin

Ikke solgt enda nei! Så står fremdeles på Gol...

#269351  av Teamany

Hei du,

Hvordan ser bilen ut i skrivende stund? ;)
Mye rust på den eller?
Når har du tenkt å få den hjem til Bergen?
Kunne tenkt meg å se noen bilder av den viss du har sjangs til å fremskaffe noen i nærmeste fremtid.
Viss den ser noe lunde Normal ut, så kan det vere at eg kommer med eit lite bud 8)

Mvh
Stian

#269467  av jacquelin

Heh.... Nå har jeg jo faktisk ikke sett bilen på en liiiiten stund, men karrosseriet er det ingen skader på. Er nok littebittegranne rust jah, så jeg tror kanalene trenger litt jobb. Jeg har ikke fastsatt en dato for å få den hjem, men hvis det er noen fra her i støket som vil ha den så fikser jeg nok transport :) Hmmm bilder jah... Burde jo klare å fikse det men har litt knapp tid. Hva vil nærmeste fremtid si? Hehe. Men nå ser den jo noenlunde normal ut utenpå da! :P :roll:

#269531  av Lørnings

Ååå..jeg savner gt'en min. Får lyst til å kjøpe :wink: Når du sier forstillinga er knekt, er bilen kjørbar?Eller er det henger prosjekt?

#269620  av jacquelin

Ja jeg savner GTen min også :cry: Kommer til å kjøpe en ny sånn etterhvert uansett! Rett og slette en mata bil :D Ja er bare til å kjøpe hehe. Ville ikke kjørt den så veldig langt nei, så henger er nok det beste.