TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mørke frontlykter til IS ??

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#269023  av Neo

galx skrev:
galx skrev:Realcar skal ha 3.210,- levert Bodø.
Ikke verst det nei.
Om det er per lykt (mest trolig) eller for parret har jeg sendt en forespørsel på.

REALCAR.NO sier at dette er prisen for 2 stykk.....!!! RÃ…BILLIG !!
Det er ikke uk-lykter. Leveringstid 8-10 uker.
Orginale lykter med orginal soting til 3210 for begge?
Hørtes vell for billig ut, bare 1 lykt koster jo 3000 ca.. har hørt at realcar er litt userriøse..

#269026  av galx

Neo skrev:
galx skrev:
galx skrev:Realcar skal ha 3.210,- levert Bodø.
Ikke verst det nei.
Om det er per lykt (mest trolig) eller for parret har jeg sendt en forespørsel på.

REALCAR.NO sier at dette er prisen for 2 stykk.....!!! RÃ…BILLIG !!
Det er ikke uk-lykter. Leveringstid 8-10 uker.
Orginale lykter med orginal soting til 3210 for begge?
Hørtes vell for billig ut, bare 1 lykt koster jo 3000 ca.. har hørt at realcar er litt userriøse..
Tja..det var i allefall den prisen jeg fikk. Har aldri handlet med Realcar, så jeg aner egentlig ikke hva, hvem, hvordan dem er :)

Jeg har allerede gitt klarsignal til å bestille inn de nye type orginal lyktene til Lexus. Så modder jeg dem selv :)

#269070  av Neo

ahh okey. like greit kanskje og gjøre det selv:).. du må sende oppsettet på hvordan du jør det:)

#269281  av galx

Neo skrev:ahh okey. like greit kanskje og gjøre det selv:).. du må sende oppsettet på hvordan du jør det:)
Har sendt deg en PM nå :)
Håper du finner den nyttig. Hadde du vært i Bodø kunne jeg ha hjulpet deg, men men. Lykke til. Vi høres.

#269282  av galx

Geir skrev:
galx skrev:Sender deg en pm senere, muligens i morgen :-) Skal beskrive i detalje for deg hvordan man gjør det fra begynnelsen av
Er det lov å få en kopi? :)
Har sendt deg en kopi av PM som jeg sendte Neo.
HÃ¥per du finner "bruksanvisningen" nyttig :D .
Lykke til med modding.

#269287  av Geir

Det var helt strålende. En avgjørende faktor er hvor oversiktlig og ryddig step-by-step'en var.

Takk! Jeg skylder deg egentlig en nå.

#269289  av galx

Bare hyggelig å kunne hjelp.
Den en handa vasker den andre, vet du :wink:

#269681  av Tjuls

Dette var svaret jeg fikk fra Realcar:

Hei,
Ser ut som det har skjedd en missforståelse mellom meg og hovedlageret. Vi får nok desverre ikke tak i
fronltlykter, Men svarte baklykter er ingen problem :)

Mvh
Thomas Berglund
Realcar Scandinavia AS

#269682  av csstian

Jeg fikk mail fra di i går,å da sa di at det hadde vært stor etterspørsel etter det i det siste.Å at det kunne di skaffe for 3000-3500 ink frakt

#269691  av csstian

Men fikk rettelse nå nettopp.Kunn baklykter :(

#269716  av galx

Godt at jeg ikke bestilte der i fra da.. Jeg fikk jo tydelig beskjed om at dette var å skaffe. Fikk flere mailer om dette. Kontroll..? Jaja...
Har uansett bestilt orginale.

#269762  av Tjuls

Ja, jeg fikk også beskjed om det samme i flere mailer, men når han til slutt skulle finne et bilde, så kom han med bilde av baklykter og beklaget.

Tørr jeg spørre hvor mye de orginale kosta?

#269775  av csstian

Venter spent på om di galx har bestillt er sorte innvendig.Da skal jeg å bestille meg nye.Svalbardprisen er ikke så gal :) Men tror di koster ca 3000 for stykket på fastlandet.

#269786  av galx

Yes, du er veldig nært der ja. Dem koster 3250,- per stykk. Dem ble bestilt i dag. Dere skal få beskjed om de er mørke eller ikke når jeg får dem :)
Egentlig har jeg dårlig tro på at dem er sorte inni..men krysser fingrene.

#271039  av galx

Sorry folks.. :(
Ingen forskjell på ny (2003->) og gammel lyktetype. Ikke er de sort lakkert inni, ikke er de i black crom heller. Kun et ekstra festpunkt for lyktehuset, ellers helt identisk både innvendig med tanke på reflektorer og utvendig.
Vel, da vet vi i alle fall det til en annen gang :? .