Jeg har en Mr2 MkII 92 modell, mørke grønn metalic. Har hatt den i snart 5 år, men de 3 siste årene har den stått lagret tørt. Problemet er at jeg har jobbet i militæret de siste årene så har ikke hatt mulighet til å bruke bilen. Bilen har dermed forfalt veldig mye.(stor sorg) Motor, girkasse, driverk og utvendig er i grei stand.
-Den må ha 4 nye felger og dekk.
-Den lille side ruten på venstre side er knust.
-Det mangler trekk til bagasje rommet.
-Setene må skrues fast, har tatt ut momo seter. Orginale seter følger med.
-LÃ¥se mekanismen er defekt.
I alt så er det veldig mye små plukk som må gjøres med den for å få den i stand. Det er et problem jeg bare har utsatt da jeg ikke har hatt mulighet til å gjøre noe.
Så nå må jeg selge den som den står, er fult klar over at jeg kommer til å tape mye penger. Blir for mye å skrive her. Derfor så håper jeg at noen der ute vil ta over bilen min og gi den den oppmerksomheten han fortjener.
De som har tid og penger til å skru litt, her har dere en kjempe mulighet til å få tak i en knall bil til en billig penge.
Er det noe dere lurer på så send meg en PM eller ring meg på 948 27 796
En trist kar.
-Den må ha 4 nye felger og dekk.
-Den lille side ruten på venstre side er knust.
-Det mangler trekk til bagasje rommet.
-Setene må skrues fast, har tatt ut momo seter. Orginale seter følger med.
-LÃ¥se mekanismen er defekt.
I alt så er det veldig mye små plukk som må gjøres med den for å få den i stand. Det er et problem jeg bare har utsatt da jeg ikke har hatt mulighet til å gjøre noe.
Så nå må jeg selge den som den står, er fult klar over at jeg kommer til å tape mye penger. Blir for mye å skrive her. Derfor så håper jeg at noen der ute vil ta over bilen min og gi den den oppmerksomheten han fortjener.
De som har tid og penger til å skru litt, her har dere en kjempe mulighet til å få tak i en knall bil til en billig penge.
Er det noe dere lurer på så send meg en PM eller ring meg på 948 27 796
En trist kar.
Sist redigert av Leon den 01 nov 2007 11:32, redigert 1 gang totalt.
Det er gøy å være "harry" synd at ikke alle har råd til det