TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt 1994 eurospec supra

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#269967  av Amund

Ser jo fryktelig leit ut det kittet der! :twisted:

#269976  av CelicaTurbo

Du mener altså stylingkittet nå, eller har du kjøpt deg ny bil? :wink: Jeg synes ihvertfall det ser meget bra ut. Litt uvante frontlykter men hele bilen ser ut som en slags blanding av Ferrari og Aston Martin :)

#269977  av sindrejl

sært, uvanlig og ganske stilig :D

#270019  av erling

Drit i kittet, er det noen som bygger 1gz twinturbo her til lands?

#270141  av tommis

Nja, det er ett elr annet med de frontlyktene som ikke stemmer. Var det ikke us-Supra du hadde på vei da?

#270147  av celicagt4205nord

tommis skrev:Nja, det er ett elr annet med de frontlyktene som ikke stemmer. Var det ikke us-Supra du hadde på vei da?
stemmer nei??de er jo mildt sagt dritstygge :?

#270151  av celicat23

celicagt4205nord skrev:
tommis skrev:Nja, det er ett elr annet med de frontlyktene som ikke stemmer. Var det ikke us-Supra du hadde på vei da?
stemmer nei??de er jo mildt sagt dritstygge :?
Må si meg enig her. Resten av bodykit'et er fett, men skjønner ikke hva de tenkte på med de frontlysa der. Personlig er jeg litt tilhenger av boddyclub2 widebody kit'et:

http://www.buddyclub2.com/bodykits/Toyo ... /index.htm

#270160  av TOYPARTS

jeg har kjøpt meg en mkiv us spec ja, men det finnes flere supraer her i landet hehe, kittet er kommet til oss og klar for montering, må si jeg liker lyktene i fronten da dette er en av tingene med mkiv jeg ikke liker

#270164  av aneriks

TOYPARTS skrev:jeg har kjøpt meg en mkiv us spec ja, men det finnes flere supraer her i landet hehe, kittet er kommet til oss og klar for montering, må si jeg liker lyktene i fronten da dette er en av tingene med mkiv jeg ikke liker
det er jeg enig med deg i , front lyktene ser litt rarte ut, etter min mening

#270209  av CelicaTurbo

Det hadde definitivt ikke passet med standard Supra frontlykter til det kittet ihvertfall, jeg synes de lyktene der passer meget bra til kittet selv om lyktene som sådan føles ganske uvant. De gir jo også en betydelig mer moderne look enn hva orginallyktene gjør :)

#274469  av TOYPARTS

...
Vedlegg
wb2.JPG
wb2.JPG (23.67 kiB) Vist 1468 ganger
wb 1.JPG
wb 1.JPG (30.29 kiB) Vist 1480 ganger

#274477  av lexusmann

Så ut som en hel bråta med jobb, mister!!! :D
Spesielt, da...

#274522  av sindrejl

gleder meg til ferdig bilder!!!!