TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Irakisk mongis sprenger amerikansk tanks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#269956  av jumbo

Uhm... hva er priceless (som i betydningen morsomt) med dette?

#269961  av sindrejl

lurer jeg også på..?

#269973  av CelicaTurbo

Jeg er ikke akkurat noen USA-fanboy normalt, men jeg ser ikke helt hva som er "priceless" med det her? Kanskje med unntak av det sikkert er noen som har fått kjeft for å forlate en tanks ubevoktet på det viset der :)

#269982  av jumbo

Vet man noe som helst om at den var ubevoktet eller ubemannet i det hele tatt?

#269984  av Larsen

jumbo skrev:Vet man noe som helst om at den var ubevoktet eller ubemannet i det hele tatt?
Hvis det hadde vært noen i den så hadde det garantert vært med på filmen ihvertfall.

#269985  av marlboro1310

musikken,stemninga,synet av den stakkarslige Iraker som sikkert VET at han vil få en solid omgang juling av de amerikanske styrkene om de ser han,og måten han lister seg frem og tilbake på er for meg PRICELESS!!
For ikke å nevne han tulingen som kaller på Allah etter eksplosjonen...for noen forbanna idioter...

men nu e nu æ norlænding,å d e muli vi e meir sprø enn dokker andre... :D

#269998  av Doffen696

marlboro1310 skrev:
Muligt muligt det

#270008  av hmsilset

[quote
men nu e nu æ norlænding,å d e muli vi e meir sprø enn dokker andre... :D[/quote]

Vi gærne har det godt:)

#270011  av jumbo

marlboro1310 skrev:musikken,stemninga,synet av den stakkarslige Iraker som sikkert VET at han vil få en solid omgang juling av de amerikanske styrkene om de ser han,og måten han lister seg frem og tilbake på er for meg PRICELESS!!
For ikke å nevne han tulingen som kaller på Allah etter eksplosjonen...for noen forbanna idioter...

Deg om det.

#270038  av Larsen

Jeg har egentlig litt sympati for de stakkars nedtrykte muslimene jeg! Sett Syriana (selv om den ikke er helt virklighetsorientert så stemmer prinsippene) så skjønner du nok hva jeg mener.

#270059  av laffy

Sympati? de har jo en holdning mot andre folkeslag som ikke er sunn. Er vel faktisk de som er de største rasistene..

#270068  av marlboro1310

Salam aleikum, Allahu achbar, Allahu achbar, Allahu achbar--- så kutter vi hodet av en vi har fanget og som er totalt hjelpesløs

respect,restecpah... :evil:

#270070  av Larsen

laffy skrev:Sympati? de har jo en holdning mot andre folkeslag som ikke er sunn. Er vel faktisk de som er de største rasistene..
Hvorfor tror du de har disse holdningene da? Hvem tror du har laget disse? Det er ikke noe de har funnet på fordi det står i Koranen ihvertfall.

#270074  av cameleon

Nå er det vel sorte får blant alle type folkeslag uavhengig av hvor du bor på tellus. Vi er vel egentlig sprø hele gjengen når alt kommer til syvende og sist.