I veldig mange tilfeller når vi snakker om å bygge bil,er det nok mange som begynner i feil ende som du sier.Bla meg selv.Jeg skal inrømme jeg er langt ifra noe proff på alt,og har gjort mange ting i hytt og helvete som kunne vært gjort annerledes.Men man lærer så lenge man lever,og
alle "byggere" er på forskjellige nivåer.Men de "fleste" trenger litt hjelp til det ene eller andre en gang iblant uansett hvor flinke de er.
Hovedgrunnen til prosjekt-tråder er jo som regel akkurat det og få "kommentarer",OG kanskje få noen tips hvis du trenger det.Men om folk ikke har noe positivt og si,ja da kan de like godt la være å kommentere i det hele tatt.Prosjekter skal liksom være gøy og lærerikt.Og ikke sånn at det blir en jevli diskusjon som aldri tar slutt,og som bare blir piss og uenigheter,som jeg har sett utallige ganger på diverse forums.
Når vi snakker om dette prosjektet,vet EBB som sagt akkurat hva han gjør....Til de grader.Han er ihvertfall den flinkeste som jeg kjenner til i dette miljøet.Og er det noe jeg lurer på eller trenger hjelp til,har han ALLTID et svar.Faktisk så er svara han som regel så kompliserte når du tror du spør om en enkel sak,at når han er ferdig å snakke,står du veldig ofte å klør deg i huet,for så og si "Ehrm...Kan du si det en gang til?"
Starlet from Hell bygger han ikke for best rundetider på rudskogen (fordi om jeg vet han sikkert vil ha bra tider),men for SHOW og BURNING først og fremst !!!
Hold oss oppdatert Erik