TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2stk nissan silvia S12 selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #270362  av 9ls

da ser det ut til at jeg må selge godbilene mine.følger med nesten komplett delebil med overhalt motor.
Starter da med bil nr.1.dette er en 87mod 1.8turbo.import i 05 med SERVICEHEFTE fulgt opp til 180000 da bilen kom til Norge.har masse dokumentasjon på denne bilen.meget lite rust,bilen er tectylbehandla.bilen er meget god teknisk stand.bilen har gått ca 220000 og fungerer godt.det er 2 ting som er "galt" med bilen,og det er at clutchen begynner å bli slitt og turboen holder på å synge på sisste verset.bilen er fult kjørbar,ingen problem.i vår så ble jeg påkjørt i fronten.så den måtte skiftes.dette er under arbeid,bare et par timer med montering igjenn.jeg fikkser det så fort jeg får tid.motoren og drivlinjen fungerer veldig bra utnom clutch og turbo.bruker ingen olje utnom det turboen slipper igjennom.oljeskift har skjedd hver 500mil og jeg har aldri måtte etterfylle mellom skiftene:)
Bil nr2.dette har da blitt donorbil etter påkjørselen.Dette er en 85 mod som faktisk ble kjøpt NY i Norge.Denne er en 2liter sugemotor,altså en FJ20 motor.overhalt med nye stempler osv.bilen egner seg best nå som delebil da fronten ble flyttet over.du kan sette på andre fronten,men vill da se litt "skakk" ut.ikke mye skader,men det er ikke pent.Banebil? Noe rust er det på denne bilen.Følger med plenty felger med dekk til bilene,blant annet 1 sett med 17"momo felger og 1 sett med 17"P&W Gold felger(drit tøffe)også ett sett pirelli vinterdekk(pigg) og endel andre felger
Bilder fåes på forespørsel.bilene står i Trondheim.pris?versåsnill og kom med realistiske bud da jeg ikke vet hva jeg kan få for bilene.men disse er veldig sjeldene biler.Eller de kan byttes i komplett overhalt ca18det med smidd bunndel.vist jeg ikke får respektable bud så beholder jeg bilene selv.har ikke lyst til å selge de.
for spørsmål,ring 94868818,pm,eller mail nils.klinge@hotmail.com.

#270797  av 9ls

det er bare å komme med bud=)dette er skikkelige tøffe biler

#270876  av sigheri

Noen ca pris?

#270922  av 9ls

tenker mellom 25-30 en plass.bilene kostet mye mer for meg å kjøpe.

#270923  av aneriks

bilder?

#276593  av Xarious89

kan være stilige biler detta ja =) men få ut noen bilder?
er bil nr1 på skilter?