TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger plastdeksel under bilen, SW20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #270366  av PÃ¥l

Er det noen her som har kjøpt disse, originalt eller uoriginalt? Har lett i hytt og pine på nettet, men finner ingen som selger. Trenger de som er foran, rett bak fanger, pluss under gearkassa.
 #270368  av Larsen

Pål skrev:Er det noen her som har kjøpt disse, originalt eller uoriginalt? Har lett i hytt og pine på nettet, men finner ingen som selger. Trenger de som er foran, rett bak fanger, pluss under gearkassa.
Du får dem hos toyota, men de koster deretter. Det finnes en som produserer et orginalt kit hvor hele undersiden av bilen gjøres flat, som sikkert koster mindre enn toyota sitt.
 #270369  av aneriks

Pål skrev:Er det noen her som har kjøpt disse, originalt eller uoriginalt? Har lett i hytt og pine på nettet, men finner ingen som selger. Trenger de som er foran, rett bak fanger, pluss under gearkassa.
jeg har disse dekslene, ligger bare og slenger i garasjen, kan fort bli billigere for deg vist du er intressert?
 #270385  av PÃ¥l

aneriks skrev:
jeg har disse dekslene, ligger bare og slenger i garasjen, kan fort bli billigere for deg vist du er intressert?
Sender deg en PM :)

#270390  av lasse

Mangler forsåvidt det under kassa selv, men er det noe vits i å ha det?

#270429  av -magnus-

lasse skrev:Mangler forsåvidt det under kassa selv, men er det noe vits i å ha det?
Mangler det jeg også, ser ikke så mye vits i å ha det egentlig...

#270520  av PÃ¥l

Er jo mye som er utsatt for f eks vann og skitt når disse mangler. Foran er det bl. a. vippelyktmekanismen som blir utsatt. I tillegg er det vel greit med dekslene med tanke på aerodynamikk, bilen er jo nesten helt flat under med disse :) Skal bytte skruene til dekslene en gang også, til rustfrie. har klart å knekke et par skruer pga rust.