TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Heia politiet!!!!! (helt sant)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #270499  av jonny on the spot

Hadde inbrudd i bilen min i natt, hedigvis kom min far hjem fra jobb akkurat da de skulle til å røske med seg cd-spilleren, da hadde de allerede tatt ut den ene suben og nappet av displayet på spilleren.
Han ringte raskt til politiet og de stilte etter bare 10 min, etter ca 20 min med prating og diskutering kjørte politiet og jeg om min far en liten runde for å se om vi fant "skurkene"... Vi møtte de etter ca 5 min med butikken her jeg bor og de ba oss kjøre hjem før de forsvant oppover en bakke...
Etter ca en halv time ringte de og fortalte at de hadde funnet to personer som stemte overens med signalemanget pappa hadde gitt de og at de hadde funnet masse andre bilrekvisitter.... HURRA!!! :P
Suben fant jeg heldigvis igjen selv...

#270509  av Master

Ã…h flotte greier!

Har sikkert vært mye tyverier i lokalmiljøet ditt i det siste? I så fall er det kjekt å få stoppa disse forbanna tyvene! Nå blir dem fulgt med fremover hvertfall...

#270511  av CelicaTurbo

Det er bra dette løste seg da, for slike innbrud blir som regel ikke oppklart! La oss håpe dem får noe straff, men det spørs vel om de ikke slipper ut og begår 50 nye lovbrudd før de må møte i rettet for ett eller annet :roll:

#270513  av jonny on the spot

ikkje helt umulig at de har visst hvem de var fra før av da.
Kjenner til noen av disse lokale heltene som ikkje legger noe imellom for å stjele en bil eller ti.
Nå bare satser jeg på at saken ikke blir henlagt, ikke bare pga inbruddet hos meg, men pga at disse personene jeg tror det er er vanekriminll

#270574  av Levin GT

Hadde de fått 50.000 i bot så hadde systemet vært perfekt etter mitt ønske!
Tyver har jeg null repekt og medlidenhet for.

Levin GT

#270588  av Larsen

Spiller jo ikke så mye rolle så lenge fengselet i Norge har bedre forhold enn det normale arbeidsforhold er i utlandet da...