TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• teppe til bil..?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #26398  av chris

Er det noen som vet om det finnes tepper til bil? som man kan brette over bilen for å beskytte mot regn, snø og is ? F.eks. teppe på undersiden og presenning på oversiden. ellerno sånt. Noe i den retning? Bilen blir stående litt for mye ute i vinter, og skulle gjerne hatt noe for å beskytte den litt.

-edit-

ehm.. annet enn de som biltema har? :P

#26403  av MRQuoc

Teppeland ?

#26427  av Goose

Du tenker vel ikke på en bresening som er tilpasset på bruk over bil?

#26434  av Tommy

jeg har en presenning som er tilpasset bilen (størrelsen på bilen) fåes kjøpt på biltema, bl.a koster vel en 3,4,5 hundre. Brukte det mye i starten, men etter hvert som det ble brukt ble det møkkete, og er litt stress å vaske. resulterte i at når bilen var nyvaska å skulle under, ble den fort møkette(bilen), pluss at når dritt samler seg i presseninga var jeg redd for å lage riper i lakken. ergo, bilen min står mest uten selv om jeg ikke liker det.

#26435  av Goose

akkurat det jeg ville fram til Tommy :)

#26524  av chris

Tommy skrev:jeg har en presenning som er tilpasset bilen (størrelsen på bilen) fåes kjøpt på biltema, bl.a koster vel en 3,4,5 hundre. Brukte det mye i starten, men etter hvert som det ble brukt ble det møkkete, og er litt stress å vaske. resulterte i at når bilen var nyvaska å skulle under, ble den fort møkette(bilen), pluss at når dritt samler seg i presseninga var jeg redd for å lage riper i lakken. ergo, bilen min står mest uten selv om jeg ikke liker det.
Ja, er vel det som er min bekymring også.. men jeg liker bare ikke at bilen står ute i all slags vær og vind.. :?

#26527  av MR2turbo

Det finnes noe som heter..... Garasje ....det er veldig greit å sette bilen i.. der står den tørt :mrgreen:

#26530  av chris

MR2turbo skrev:Det finnes noe som heter..... Garasje ....det er veldig greit å sette bilen i.. der står den tørt :mrgreen:
Jeg venta egentlig på den der ja :D

Vi har garasje, dobbel sådan.. men er ikke plass til min bil der :(

#26555  av Tommy

MR2turbo skrev:Det finnes noe som heter..... Garasje ....det er veldig greit å sette bilen i.. der står den tørt :mrgreen:
du kommer kanskje å bygger en til meg du a??

eller vi kan ta en dugnad:
alle møter i bodø 24\12 03 ca kl.13:00

#26561  av ST205

Skal til bodø i morgen jeg... må bare handle litt julegaver først :mrgreen:

Du kjører mr2, eller hva Tommy?

#26573  av MR2turbo

chris skrev:
Jeg venta egentlig på den der ja :D

Vi har garasje, dobbel sådan.. men er ikke plass til min bil der :(
hmmm det kan da ikke være værre enn at du setter en av de andre bilene utenfor ;)
Tommy skrev:
du kommer kanskje å bygger en til meg du a??

eller vi kan ta en dugnad:
alle møter i bodø 24\12 03 ca kl.13:00
Selvsagt det var planen det.. skal ta fri ett år fra arbeid og bygge garasjer til alle de stakkars MR2'ene som må stå ute :mrgreen:

den 24. passer sikkert bra det.. kommer ikke på at jeg skal noe den dagen... :P

#26589  av cameleon

Skal vedde på at når medlemmene treffes til våren så kommer alle mr2'ene til å mobbe markus sin mens vi andre sover: Seppå hann'a. Sovet inne i vintærn eller. pinglaaa :P. Sart i lakken eller høhøhø :P

Btw, her er noen bilder jeg tok i dag med "teppet" mitt over
Vedlegg
DSCN0087.jpg
DSCN0087.jpg (121.81 kiB) Vist 4680 ganger
DSCN0084.jpg
DSCN0084.jpg (76.24 kiB) Vist 4680 ganger

#27074  av Tommy

ST205 skrev:Skal til bodø i morgen jeg... må bare handle litt julegaver først :mrgreen:

Du kjører mr2, eller hva Tommy?
Ja, kruser rundt oppe her i en rød gti.
skal du være her lenge.
Ett hett tips:ta med masse varme klær!!! her blåser det! jaffal på fredag og lørdag.

må gjenta meg en gang til: BODØ I helvete!

#27137  av ST205

Tommy skrev:Ja, kruser rundt oppe her i en rød gti.
skal du være her lenge.
Ett hett tips:ta med masse varme klær!!! her blåser det! jaffal på fredag og lørdag.

må gjenta meg en gang til: BODØ I helvete!
Tror jeg så den bilen din forrige gang jeg var i Bodø.

Nå har det seg slik at jeg bare bor noen timer unna Bodø, så jeg dro
hjem igjen samme dag. Og angående mye vind.... Jeg vet at det blåser
bestandig der... J**** blåsterhåll :lol: