latterlig hvor stille der er op forumet her til tider...har det vært et Auda forum eller noe kunne jeg skjønt det, da eierne mest sannsynlig ikke har hatt råd til internett pga reparasjoner, evt står å reparerer hele dagen og kvelden selv...ta dere litt sammen da!
men jeg er igang kan jeg vel ta i et tak å starte en tråd på vinterdekk og erfaringer på sn og is!
personlig kjører jeg første sesongen på Nokian Hakkepellita piggfritt 225*45*17, og jeg er strålende fornøyd så langt! utrolig mange ganger bedre enn Yokohama piggfri 205*55*16 dekkene jeg hadde på 200'en! Nå er det litt mere elektronikk og ESP og alt i 250'n - men første inntrykkene er at det er mye bedre!
JA--hva venter du på? svar på innlegget eller kom med en bedre tråd selv da!

men jeg er igang kan jeg vel ta i et tak å starte en tråd på vinterdekk og erfaringer på sn og is!
personlig kjører jeg første sesongen på Nokian Hakkepellita piggfritt 225*45*17, og jeg er strålende fornøyd så langt! utrolig mange ganger bedre enn Yokohama piggfri 205*55*16 dekkene jeg hadde på 200'en! Nå er det litt mere elektronikk og ESP og alt i 250'n - men første inntrykkene er at det er mye bedre!
JA--hva venter du på? svar på innlegget eller kom med en bedre tråd selv da!

2003 Titanium Silver M3 SMG2
2006 Black Onyx IS250 Luxury / F-SPORT Auto. *solgt*
1999 Black Onyx IS200 Sport TTE Man. *solgt*
2006 Black Onyx IS250 Luxury / F-SPORT Auto. *solgt*
1999 Black Onyx IS200 Sport TTE Man. *solgt*