TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEI (direct exhaust injection)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#271407  av defred

Hyggelig tone på det forumet må jeg si! :twisted:

#271408  av Andreazz

Hehe :lol:

Husker Bilsport hadde en liggnende "aprill-aprill" spøk en gang for mange år siden.
Der hadde de presentert en revolusjonerende tuning og miljø patent, var noen bilder av masse rør o.l med eksos retur inn i innsuget på deres gammle prosjekt bil: Volvo 240 T-Gul... :D

#271443  av Morten

Hehe, han skulle ha lagt inn en aldri så liten reklame i den spøken der. Over 388000 views på en uke hadde nok gitt litt peng i kassen. :lol:

#271487  av CelicaTurbo

Morten skrev:Hehe, han skulle ha lagt inn en aldri så liten reklame i den spøken der. Over 388000 views på en uke hadde nok gitt litt peng i kassen. :lol:
Det var jammen ikke dumt, kanskje jeg skal finne på ett eller annet komplett idiotisk, plante en reklame for elektrisk turbo eller annet fristende dill på siden og så plante linken til min "oppfinnelse" på diverse forum på internet og vente på at pengene renner inn? :lol:

#271544  av inzane2012

lurer fælt på hvor han duden har tenkt å gjøre av alle avgassene fra forbrenninga jeg?? kan jo liksom ikke bare la dem sirkulere rundt og rundt i motoren til den dagen den skal vrakes...pluss at det vil jo bygge seg opp mer og mer trykk overtid da di ikke har noen plass å ta veien...

haha, kom på at han sa at vetta hans gjør 15.3 på 400m'rn, sikker på at min orginale gti klarer det samme med 156 hk:) hehe

#271561  av celicat23

CelicaTurbo skrev:kanskje jeg skal finne på ett eller annet komplett idiotisk, plante en reklame for elektrisk turbo
Tja... Vi hadde jo en tråd på forumet her hvor noen spurte om disse elektriske turbo'ene fungerer så :lol: :lol: :lol:

#271772  av EXS

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

hehe mye traffik på den tråden ja. likte ideen hans om og bygge eksosradiatorer:P