TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#265247  av |plumbo

div oppdateringer klart ;)+ flere under veis bilder og greier kommer når bilen er ferdig byggd ( dvs om en stund )

#271936  av |plumbo

skruer og mutere og skiver ..

#271967  av |plumbo

i fangern .

#271968  av Lørnings

Jeg må bare si jeg bøyer meg i slipestøvet for prosjektet, men best av alt ble bremselyset!! :wink: Håper ikke du har noe copyright på det, er vel en viss sjanse for et sånt i carina'en etterhvert :D

#272013  av |plumbo

hehe jo takker for det :) er en del slipe støv på den og i den for tia ja + oljedammer og spon ( etter karosseri jobbing ) under etter div skruing

den driver og kommer seg skal slenge ut en teaser over jul ;)

#272407  av |plumbo

oki da klarer ikke dy meg !!
topp deksele mitt som jeg lakkerte i fjor er nå basic for resten av bygget av bilen !!!!
Vedlegg
tj.JPG
tj.JPG (657.44 kiB) Vist 1020 ganger
DSC01116.JPG
DSC01116.JPG (137.6 kiB) Vist 1006 ganger
DSC01115.JPG
DSC01115.JPG (130.7 kiB) Vist 1009 ganger

#273321  av _toyota

|plumbo skrev:oki da klarer ikke dy meg !!
topp deksele mitt som jeg lakkerte i fjor er nå basic for resten av bygget av bilen !!!!
Hmmm hva er det du funderer på nå da?
Gjort noe med go bilen da?

#273326  av |plumbo

har gjort en del små ting men det skjer noe veldig morrsomt i morra ;);) skal vel modde litt videre utover vinteren ja har jeg tenkt får se hva utfallet blir etter vert ;)

#273327  av |plumbo

gt enn koser seg inne den . blir vel ikke gjort noe med den før til neste vinter tenker jeg eller i løpet av denne vinteren skal sende toppen til porting , lette sving hjule på den osv ... men jeg må først få opp porten på garasjen ( skal begyne med de3t til uka hvis tiden min sier det ) og få lagt opp strøm , og mala litt inni der før jeg i det hele tatt tenker på gten ;) men den skal på veien igjen ;)

#273333  av _toyota

|plumbo skrev:har gjort en del små ting men det skjer noe veldig morrsomt i morra ;);) skal vel modde litt videre utover vinteren ja har jeg tenkt får se hva utfallet blir etter vert ;)
HMMMM???????

#273336  av Lørnings

Vi venter i spenning!! :lol:

#273387  av |plumbo

_toyota skrev:
|plumbo skrev:har gjort en del små ting men det skjer noe veldig morrsomt i morra ;);) skal vel modde litt videre utover vinteren ja har jeg tenkt får se hva utfallet blir etter vert ;)
HMMMM???????
hvis du klarer og holde på noen hemligheter og ikke etterligner så kan du få se i morra hvis jeg og en kolega blir ferdig ;)

#273554  av _toyota

hvis du klarer og holde på noen hemligheter og ikke etterligner så kan du få se i morra hvis jeg og en kolega blir ferdig ;)[/quote]

Venter i spennig jeg ;)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 36