TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stølens photoshop-stylingtrÃ¥d..!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #271990  av Stølen

Satt og kjeda meg litt her, og så videoen av Murcielagoen som gjør 219 mph lenger nede på sida her.... Da tenkte jeg; hvordan skulle MR2 sett ut hvis den var en ultimat superbil...?? Jeg åpna Photoshop og satte i gang.... 8)

Har gjort følgende endringer på design: Taksenking, større vinge bak, senka hele bilen en del, forstørra spoilerkit foran og bak, og lånt felger fra Murcielago LP640 :D

...Kan tenke seg at denne doningen har f. eks V6 og Twinturbo under panseret, noe i samme gate som Noble-bilene (men denne V6'n må så klart være laga av Toyota, og ikke FORD.....)

Ca 600 hester på hjula burde vel holde..? :D
Vedlegg
UltimateMr2.jpg
UltimateMr2.jpg (52.67 kiB) Vist 250 ganger
Sist redigert av Stølen den 22 nov 2007 15:37, redigert 1 gang totalt.

#271993  av hmsilset

så stilig!600hk er sikkert akkurat passe :P Felgene var sinnsykt tøffe,og taksenkinga var fin selv om det kan bli dyrt å gjøre i virkeligheten.. Kan du ikke modifisere min litt?Trenger inspirasjon til den skal styles opp i sommer :wink: Jeg har gode bilder

#272000  av Stølen

Ja, kan jo prøve...! Må innrømme at dette bildet var det første jeg har manipulert, men det er jo ikke verre enn at jeg kan gjøre et forsøk :-) Sleng ut et bilde på denne tråden du, og så kan jeg gå løs på det når jeg har tid...! :D

#272017  av hmsilset

Stølen skrev:Ja, kan jo prøve...! Må innrømme at dette bildet var det første jeg har manipulert, men det er jo ikke verre enn at jeg kan gjøre et forsøk :-) Sleng ut et bilde på denne tråden du, og så kan jeg gå løs på det når jeg har tid...! :D
Tusen takk:) Ok,da slenger jeg ut ett,men du må ikke om du ikke orker altså,hehe.. Men det hadde vært kult! Var veldig bra det første bildet du manipulerte,men ser ikke frontfangeren skikkelig.dette bildet i fullt dagslys blir værre :)
Vedlegg
2007 018.jpg
2007 018.jpg (709.14 kiB) Vist 177 ganger

#272018  av Marcus

Pen bil! Jeg vil ut å kjøre :roll:

Men hvilken vinge er det der?

#272069  av Stølen

Fikk litt tid til overs i dag, og gikk løs på bilen til Hmsilset....

Har rett og slett gått for en slags "TRD møter Ferrari F40"-look, og føler det satt pent på denne doningen...

Her er det taksenking (klarte ikke å dy meg :lol: ), skjørt hele veien rundt, tona ruter, senkesett, F40-look vinge og reale F40-felger... Sikkert null stress å få på i virkeligheten :D

Håper du får litt inspirasjon :wink:
Vedlegg
MR2-Rød2-800.jpg
MR2-Rød2-800.jpg (67.81 kiB) Vist 176 ganger

#272072  av James

Bra bilder og fine biler! :) Ikke noe Mr2 jeg har, men du har vel ikke lyst å photoshoppe gt4en min også Stølen om du har tid? Ny utfordring hehe :P Med noe kantfelger osv...?
Vedlegg
DSC_0102.JPG
DSC_0102.JPG (300.39 kiB) Vist 166 ganger

#272086  av Stølen

Gjør et forsøk straks :wink:
Sist redigert av Stølen den 21 nov 2007 22:42, redigert 1 gang totalt.

#272087  av Stølen

Denne var litt enklere å gå løs på, mindre pes med omgivelsene.... Her har jeg rett og slett slengt på felgene fra en Lotus 2-Eleven, senka brutalt, satt på vinge bak og økt dimmen på scoopet sånn at den kan ta imot mere luft til den gigantiske turboen som yter en 700-800 hk i Supra-motoren under panseret 8)
Vedlegg
Celica1.jpg
Celica1.jpg (91.73 kiB) Vist 192 ganger

#272088  av James

Alt du får til!! :D hehe, helt rått!

#272098  av Bacardi8

Hmm..rått å få 4 til boltsirkel da.. :P

#272100  av hmsilset

Stølen skrev:Fikk litt tid til overs i dag, og gikk løs på bilen til Hmsilset....

Har rett og slett gått for en slags "TRD møter Ferrari F40"-look, og føler det satt pent på denne doningen...

Her er det taksenking (klarte ikke å dy meg :lol: ), skjørt hele veien rundt, tona ruter, senkesett, F40-look vinge og reale F40-felger... Sikkert null stress å få på i virkeligheten :D

Håper du får litt inspirasjon :wink:
Tuusen takk:) Du er jo ett naturtalent! Felgene mine er ganske så nye,men nå fikk jeg nesten lyst på nye igjen :P Den diskret taksenkinga
er bare lekker 8)

#272106  av -magnus-

Dyktig med Photoshop du! Ble bra! :D

#272116  av Stølen

Hehe, takker :D

#272154  av Stølen

Her er nye C-klassen før og etter behandling...
Vedlegg
MBCAmg2.jpg
MBCAmg2.jpg (179.19 kiB) Vist 169 ganger
MBCAmg.jpg
MBCAmg.jpg (184.96 kiB) Vist 162 ganger