TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 TRD 2000 GT

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #271117  av Abramz

Jeg vil så altfor gjerne ha det her kitet..
Hvor er det muli å få tak i det..
Høre rykter om at det ikke lages lengre.. :s
Vedlegg
TRD3.gif
TRD3.gif (27.22 kiB) Vist 972 ganger
TRD2.jpg
TRD2.jpg (15.01 kiB) Vist 971 ganger
TRD1.jpg
TRD1.jpg (23.16 kiB) Vist 971 ganger
TRD.jpg
TRD.jpg (7.9 kiB) Vist 971 ganger

#271123  av Larsen

Orginal kitten som TRD lagde finnes ikke lengre. Det var et ganske dyrt kit hvor en byttet ut skjermer mot glassfiber, noe som gjorde bilen lettere. De fleste av disse ble levert ombygd fra fabrikk og ofte litt tunet i tillegg så hvis du finner noen av disse så er de samlerobjekt.

Men kopier finnes det flere av og veldig mange av varierende kvalitet. Det er minst en på forumet her som kjører rundt med et slikt kit.

#271156  av Ã¦len2

Jeg har feks et...
Det er et ettermarkeds kit fra Erebuni. Tatt inn fra Uniten gjennom streetdesign.
Meeeget dårlig passform! Så dårlig at de må ha konsumert sterkere rusmidler en alkohol for å få det til.

Vet av 2 til som har settet, en orange i nord og en blå sør enplass.
Tror jeg har snakket med begge byggerne av disse, og de hadde mer eller mindre samme synspungt som meg.

Tøft sett, men du må belage deg på mye arbeid! Koster vell ca 20,000+

Opprinelsen for utsenet stammer meg bekjent fra 35 biler bygd av TRD.
Disse ble banerigget med effekt på 493hk, og skulle brukes i den gammle GT2000 cupen.
Settet og mye annet bygd i carbonfiber.
(Meg bekjent da)

#271157  av celicagt4205nord

Larsen skrev:Orginal kitten som TRD lagde finnes ikke lengre. Det var et ganske dyrt kit hvor en byttet ut skjermer mot glassfiber, noe som gjorde bilen lettere. De fleste av disse ble levert ombygd fra fabrikk og ofte litt tunet i tillegg så hvis du finner noen av disse så er de samlerobjekt.

Men kopier finnes det flere av og veldig mange av varierende kvalitet. Det er minst en på forumet her som kjører rundt med et slikt kit.
har en til salgs jeg :D

#271238  av Abramz

ælen2 skrev:Jeg har feks et...
Det er et ettermarkeds kit fra Erebuni. Tatt inn fra Uniten gjennom streetdesign.
Meeeget dårlig passform! Så dårlig at de må ha konsumert sterkere rusmidler en alkohol for å få det til.

Tror jeg har snakket med begge byggerne av disse, og de hadde mer eller mindre samme synspungt som meg.

Disse ble banerigget med effekt på 493hk, og skulle brukes i den gammle GT2000 cupen.
(Meg bekjent da)

har du bilder da?
:)
Takker for alle svar! :)

#271245  av celicagt4205nord

Abramz skrev:
ælen2 skrev:Jeg har feks et...

(Meg bekjent da)

har du bilder da?
:)
Takker for alle svar! :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=26027

#271251  av Abramz

Fy fan dn va fin ja! :)
Der har du en av fineste mr2 i norge spør du mæ..
Brukte du lang tid på å få på kitet?
Kor mye kosta omlakkeringa?

#271272  av celicagt4205nord

Abramz skrev:Fy fan dn va fin ja! :)
Der har du en av fineste mr2 i norge spør du mæ..
Brukte du lang tid på å få på kitet?
Kor mye kosta omlakkeringa?
er ikke meg som har bygget bilen...kjøpte den slik færdig bygget..ser meget bra utingenting å sette fingeren på :)

#271444  av Bacardi8

Mener å huske at "EvolutionTurbo" her inne hadde et kit til salgs...vet ikke om han har solgt det enda.. Hugde en jdm MR2 som han hadde stor planer for..
Btw..i High Octane serien, nermere bestemt #2 så bygger de om en standard MR2 til 2000GT og lakker den i saffran slik som celicagt4205nord,s....:D Er også en del om den i #4...der de går over karrosseriet og omlakkerer den +++...verdt å se..:)

#271456  av BT-GTI

jeg har kjøpt det kittet av evolution for en måned siden...

blir trd bredding og border front og toms bakfanger på meg. men så har gill-bil kjøpt bilen jeg skulle kopiere to farge lakken etter av fra tyskland.
(samme bil som du har som avatar christer)
så min blir sort uten metallic med carbon panser osv..

trd har stoppa å lage kittet kun erebuni. men erebuni er nedlagt så er kun lagervare igjen. passformen er sånn midt på tre. men jeg kjøpte det for en billig penge også da..

#271627  av Abramz

Ingen fler som har kitet til salgs da.. ?
Fan at du kjøpte d fra evolution.. !! :p
Hadde bynt å lagd planer så e d solgt :p
Da e d bare å finen et nytt et da:p

#271965  av Abramz

Fant en fin side i usa ang mr2 styling..
har ikke så mye men fant nu kit`et jeg er ute etter..

http://www.creativeautoonline.com/Produ ... -Kits.html

Ikke så veldi dyrt da nu når dollarn er så lav. 8)

#272184  av BT-GTI

prisene på ting i usa er lave men frakta er himmelhøy. det tar 2-4uker før varen kommer og med widebodykittet så er det MANGE biter. nor dritt hvis noe knekker eller blir skadet.

OBS HUSK! : vare+ frakt + 25% av begge de to tingene så har du prisen hva det koster å få varen til landet ink frakt...