Noen som har handlet fra bsbildeler.no? Tengte jeg skulle bestille noe smågreier til vinterbilen fra de.
Toyota Supra MKIV TT
castman skrev:laaaang leveringstid!Lang leveringstid ? Er det ikke dette som ligger på Sirevåg i rogaland her?
sx-4-ever skrev:nei, han kaller seg osbildelercastman skrev:laaaang leveringstid!Lang leveringstid ? Er det ikke dette som ligger på Sirevåg i rogaland her?
De driver med mye BMW deler ? stemmer ? Jeg har fått delene samme dag som jeg bestiller jegDe kjører ut biler et par ganger om dagen som kjører til svatanger og poster. Jeg som bor mellom sirevåg og stavanger har fått delene samme dag jeg har bestilt.
Så godt fornøyd
øxseth skrev:AAh! Sorrysx-4-ever skrev:nei, han kaller seg osbildelercastman skrev:laaaang leveringstid!Lang leveringstid ? Er det ikke dette som ligger på Sirevåg i rogaland her?
De driver med mye BMW deler ? stemmer ? Jeg har fått delene samme dag som jeg bestiller jegDe kjører ut biler et par ganger om dagen som kjører til svatanger og poster. Jeg som bor mellom sirevåg og stavanger har fått delene samme dag jeg har bestilt.
Så godt fornøyd