TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stølens photoshop-stylingtrÃ¥d..!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#272372  av tore 95 tt euro spec

Takk TAkk!!

Syntes det første bilde ble bra jeg..fine de felgene, er det volk felger??
Det siste ble brutalt og kult..Du er flink du gitt.
Skal se om jeg finner noen andre blider så kan du få legge på de felgene du brukte på bilde nr 1, så kan jeg få se litt bedre hvordan de ble på bilen.

Hva syntes dere andre da??

#272385  av Stiansen

tore 95 tt euro spec skrev:Takk TAkk!!

Syntes det første bilde ble bra jeg..fine de felgene, er det volk felger??
Det siste ble brutalt og kult..Du er flink du gitt.
Skal se om jeg finner noen andre blider så kan du få legge på de felgene du brukte på bilde nr 1, så kan jeg få se litt bedre hvordan de ble på bilen.

Hva syntes dere andre da??
Er vel HRE eller iForged felger det der Tore :wink:

#272390  av Stølen

Jeg må innrømme at jeg tror det er American Racing eller noe sånt..! Knabba de av en amcar med seriøs Boyd-stuk.... Legg også merke til at de er 6-bolt :D

Her er i alle fall en Celica med matt lakk!
Vedlegg
CelicaMatt.jpg
CelicaMatt.jpg (193.91 kiB) Vist 123 ganger

#272395  av James

har du fått Celicaen på veien igjen celica_st185? :) Noe jeg ikke har fått med meg eller bare et gammel bilde? Fet var den isåfall! :)

#272402  av Stiansen

tore 95 tt euro spec skrev:ja er nok HRE tenker jeg...hva synes du stian??
Ser ut som HRE 595R :wink:
Pene, men om jeg skulle hatt nye felger på din bil.. HRE 593R :) Litt flere eiker, noe jeg tror vil passe bedre :wink:

Just my opinion :)

#272439  av hmsilset

Noen som kan gi meg en link så jeg kan laste ned ett brukbart photoshop program? Må vite akkurat hvordan bilen min blir men må velge svart eller rød:)

#272450  av aneriks

hmsilset skrev:Noen som kan gi meg en link så jeg kan laste ned ett brukbart photoshop program? Må vite akkurat hvordan bilen min blir men må velge svart eller rød:)
piratebay.org

#272452  av hmsilset

aneriks skrev:
hmsilset skrev:Noen som kan gi meg en link så jeg kan laste ned ett brukbart photoshop program? Må vite akkurat hvordan bilen min blir men må velge svart eller rød:)
piratebay.org
Tusen takk:) men koster å være medlem da så jeg får med en isteden.Teit at alt skal koste penger når halve jordas befolkning har det alikevel...

#272461  av aneriks

hmsilset skrev:
aneriks skrev:
piratebay.org
Tusen takk:) men koster å være medlem da så jeg får med en isteden.Teit at alt skal koste penger når halve jordas befolkning har det alikevel...
koster ikke noe og laste ned ¨der da men

#272466  av hmsilset

aneriks skrev:
hmsilset skrev:
aneriks skrev: piratebay.org
koster ikke noe og laste ned ¨der da men
Å nei..Prøve igjen jeg da:)

#273752  av Stølen

Da er det Levin GT sin lille gullbil som står for tur..!

Den har fått en senkning, rallystyle skjermbreddere, Revolution felger og dobbel endestuss...
Vedlegg
...og etter!
...og etter!
Redigert1.jpg (105.97 kiB) Vist 125 ganger
Før...
Før...
Pic_0001.jpg (197.06 kiB) Vist 116 ganger