TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Juletid og hjemmebrygg

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #272473  av Topaz

Husk å lagre brygget i et rom med betong himling,...eller bruk gjærstopp.
Vedlegg
Okt.07.jpg
Okt.07.jpg (133.98 kiB) Vist 778 ganger

#272474  av hmsilset

Fyttigrisen. Sykt smell det må ha vært:)

#272479  av Marcus

haha :lol: sorry, men det så bare sprøtt ut

det der er farlige greier ass!

#272482  av Topaz

Sprøtt ja?! I taket er ikke akkurat første plass du leter etter ting du har satt fra deg. Ble bare stående og gape da jeg så det :shock: bunnen stod igjen i posen blandt tre andre...ikke ennå detonerte granater.

#272485  av 2r-e-rik

Topaz skrev:Sprøtt ja?! I taket er ikke akkurat første plass du leter etter ting du har satt fra deg. Ble bare stående og gape da jeg så det :shock: bunnen stod igjen i posen blandt tre andre...ikke ennå detonerte granater.
sykt.. blir nok bra sprit at av det der... vis du ikke har hjemmebrent apparat så kan du ha det i en bøtte som du setter i frysern, alkoholen fryser ikke, den legger seg bare på toppen...

#272487  av Topaz

2r-e-rik skrev:sykt.. blir nok bra sprit at av det der
Var hjemme brygget øl det her da, men det blir jo sprit av det og...om en kjører det i sitt "lokale brenneri". Lukter sikkert ikke så gæærnt fusel i nabolaget av det heller :idea:

#272506  av tojo

:D Satan i gatan,skikkelig eksplosivt brygg du har laget deg der. :lol:

#272512  av lexusmann

Rumble in the neighbourhood!! :D Tenker du bruker gjærstopp heretter, ja... :lol:

#272524  av Topaz

Nå har jeg dratt på meg inntrykket at det var mitt brygg, men det hendte hos noen venner jeg var på besøk hos...i trysil....så de burde ha visst bedre. På den annen side, er det vel vanligvis slik at tryslinger ikke lar korken sitte på flaska lenge nok til at det blir såpass trykk, he he.....så kanske de er sin uvitenhet unnskyldt :roll:

#272534  av KK-ma70

Topaz skrev:men det hendte hos noen venner jeg var på besøk hos...i trysil....
Jada jada :D :D

#272542  av Topaz

KK-ma70 skrev:Jada jada :D :D
Pokker Karl,...vokst opp på flatbygda på hedmarken jeg,...hadde aldri hendt meg det der :wink: