TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremser

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #272681  av wax

I går, på vei hjem, lyste et lys i dashbordet i noen sekunder. Første trodde jeg høyrearmen lekte med brekket, men det var varsellampen for bremsene.

Jeg sjekket bremsevæske, og den var helt fin. Er det noen form for indikator på MKII som varsler lite bremsebelegg?

#272684  av Marcus

Sensoren på MKII er veldig følsom på hvor mye som er i den.. Jeg måtte etterfylle flere ganger for å få lyset til å slutte å lyse de gangene jeg har byttet veske. Det må være helt opp under lokket, og litt til.

#272685  av wax

Takk, da skal jeg prøve å få på noen milliliter til :)

#272686  av wax

Men sånn mens jeg er i gang - jeg skal ha bilen inn på EU-kontroll i løpet av mars 2008. Tror kanskje jeg må bytte støtdempere i front, og det er en liten lekkasje i eksosanlegget (en flens som ikke sitter helt, og boltene er sveiset fast!).

Tips til verksteder i Oslo-området? 8)

#272699  av BT-GTI

ledningen som går inn i toppen av påfyllingslokket og til følern er det hos meg som en gang i blant viser feil. er ikke el brudd men den er i spenn av en eller annen grunn.. bare få en til å site i bilen mens du rører på den ledningen så ser du om den slutter å lyse.. eller så har flotøren kanskje hengt seg opp etter en dump eller eller en hard ned bremsing og vil ikke flyte opp igjen.