Hva skjer med verden? Gikk bensin tom med carina'en igår..drittbilen!
Skulle kjøre kjærringa hjem. Var kommet en kilometer fra henne da bilen daua, så jeg bare "Faen!!" også måtte vi ringe morra hennes for å få en kanne med bensin, men hun hadde ikke. Så hun skulle hente oss så jeg kunne låne en kanne på esso'en oppi gata. Men etter å ha snudd og på vei forbi bilen står det ei kjærring å prater i telefonen og leser opp skilt nummeret. Så jeg spretter ut av bilen og lurer hva i all verden hun driver med?! Hun jobber i politiet. Så jeg sier at du kan bare roe deg ned og kjøre videre, bilen står jo i grøfta med varsel blink. Men da tilter det for a og spør om jeg bruker dop, og om jeg har drukket idag. Også sier hun at de sender en patrulje for å sjekke meg! Så jeg spør "hva faen..!ser jeg ut som en knarker eller?" Og hun svarer ikke. Så kommer politibilen da, og parkerer midt i veien bak bilen min med varselblink og alle saftblanderne på full guffe, den disko-bilen! Så måtte jeg blåse i alkotester og fortelle alt som sto på legitimasjonen og greier. Endelig fikk jeg en kanne med bensin som svigers og kjærringa hadde henta Fikk fyra bilen etter å ha kinna leeenge. De sa ikke unnskyld en gang ass!hælvette, de har for mye fritid! Hva skjer med verden? 

Henrik
Today, tomorrow..sideways!
'90 RX7
X-'82 Carina
X??-'89 Supra
X-'86 Corolla GT
Today, tomorrow..sideways!
'90 RX7
X-'82 Carina
X??-'89 Supra
X-'86 Corolla GT