TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S; Toyota Supra TT MT6 TRD WB,nylakka m/flakes !!!TILBUD!!!!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #272463  av sx-4-ever

Supra 94mod Twin turbo med 6 trins kasse luftes for salg.

Nylakka i juni/juli med SUPER WHITE, masse flakes og 10 lag klar lakk for og beskytte mot steinsprut og riper.
Det er montert TRD Wide Body kit, og Top Secret carbon vinge lakert i bilens farge. Det står på SSR 18" felger.

TRD tornstag forann, TRD bensinlokk, 4-punkts seler på fører siden, turbo timer og Boost gauge i A-stolpe.

Motor er original, foruten om HKS catback og et annet filter.
Det er bilstein dempere med HKS senkefjører.

Den er gått rett under 100 000km.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1789254

HBO. 150 000kr.
Sist redigert av sx-4-ever den 16 mai 2008 13:52, redigert 10 ganger totalt.

hmm

#272499  av stroems

oy...... det va kostbart ........fikk min får 150 tusn me skilt æ....
 #272502  av sx-4-ever

stroems skrev:oy...... det va kostbart ........fikk min får 150 tusn me skilt æ....
Ja, og kan tenke meg det var den NA'en fra rogaland med en del feil på.. Lekasjer osv. Han solgte den billigt fordi han hadde skader i huset som var kritiske og måtte rettes..

På denne bilen jeg selger er det brukt 50 000kr på styling, 70 000kr på lakering..

hmm

#272527  av stroems

ja d e sikkert den du sikte til ja men bila va på naf test før jeg fikk den å det var ikke noen feil på bilen men....jobber på toyota i trheim jeg så jeg gikk over bilen å det va en overraskene bra bil med ingen feil..

var ment såm en litn spøk men.....

#272551  av Xlr8

du skifter jo bil oftere en jeg skifter olje jo:P synd du skal selge den da er jo sinsykt strøken.. den fineste suprean jeg har sett.=) lykke til med salge.
 #272553  av sx-4-ever

stroems skrev:ja d e sikkert den du sikte til ja men bila va på naf test før jeg fikk den å det var ikke noen feil på bilen men....jobber på toyota i trheim jeg så jeg gikk over bilen å det va en overraskene bra bil med ingen feil..

var ment såm en litn spøk men.....
Ok, sorry da :P hehe.. Ville ha den bilen du kjøpte selv serru.. Snakka en del med han du kjøpte den av tidligere.. Men det var mens jeg holdt på med det andre prosjektet.. Den røde supran. Kunne ikke kvitte meg med den midt i prosjektet, så da ble den du har solgt før jeg ble ferdig med min. Likte ikke det.

#272555  av sx-4-ever

Xlr8 skrev:du skifter jo bil oftere en jeg skifter olje jo:P synd du skal selge den da er jo sinsykt strøken.. den fineste suprean jeg har sett.=) lykke til med salge.
Ja.. Vet den er sinsykt strøken.. Har veldigt lyst og ha den. Men da vil jeg ha skilter på den... Vurderer og hente en US.. Men problemet er at jeg ikke kan trimme den uten og få store problemer om jeg blir stoppa. Tror ikke det ville blitt et stort problem da men... Vet ikke om jeg tør ta sjangsen ?

#272572  av TOYPARTS

sx-4-ever skrev:
Xlr8 skrev:du skifter jo bil oftere en jeg skifter olje jo:P synd du skal selge den da er jo sinsykt strøken.. den fineste suprean jeg har sett.=) lykke til med salge.
Ja.. Vet den er sinsykt strøken.. Har veldigt lyst og ha den. Men da vil jeg ha skilter på den... Vurderer og hente en US.. Men problemet er at jeg ikke kan trimme den uten og få store problemer om jeg blir stoppa. Tror ikke det ville blitt et stort problem da men... Vet ikke om jeg tør ta sjangsen ?
vi har trimmet x antall us supraer har også godkjent disse med singelturbo, folk har fakrisk knust en og samme 500hk bil 2 ganger og den har vært vist på tilsynet begge gangene uten problemer, er også noen av de andre som har blitt stoppet i teknisk, kan ikke si jeg ser problemet, jeg for min del kommer til å vise min us spec med singel, datasprut, intercooler og mye carbon, regner med den går igjennom også.

#272586  av marlboro1310

Flesk frem noen bilder da vell! en salgsannonse uten bilder er som ei fylla uten øl! :wink:

#272603  av sx-4-ever

Her kommer bildene ! ;)
Vedlegg
DSC_0012.JPG
DSC_0012.JPG (345.91 kiB) Vist 1308 ganger
DSC_0011.JPG
DSC_0011.JPG (353.84 kiB) Vist 1309 ganger
DSC_0009.JPG
DSC_0009.JPG (391.89 kiB) Vist 1316 ganger
DSC_0004.JPG
DSC_0004.JPG (290.88 kiB) Vist 1320 ganger
DSC_0003.JPG
DSC_0003.JPG (410.17 kiB) Vist 1328 ganger

#272776  av sx-4-ever

UKES TILBUD, sjekk autodb annonsen.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1714471

#272836  av sx-4-ever

Skrik ut til alle dere kjenner :D Har funnet en bil jeg vil ha som forsvinner på lørdag.

#273033  av sx-4-ever

150 000kr

#273435  av sx-4-ever

BUMP
Sist redigert av sx-4-ever den 03 jan 2008 17:50, redigert 1 gang totalt.

#273440  av tojo

ojojoj nå snakker vi om Røverkjøp her!
Hadde jeg ikke hatt en MKIV stående,hadde jeg løpt å kjøpt denne. :P