TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 80mm senking?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #27049  av cameleon

Er dette litt vel mye for Mk2? Hva er det vanligste?

#27058  av CelicaTurbo

30-40..

#27062  av MR2turbo

tror det kan bli litt mye, ja.. holder lenge med 40mm..

#27094  av mralp

Delte meninger, har 40mm sett og måtte kappe 1 runde, likefult kunne min vært klart lavere, spesielt bak. Nå har jeg kun 17" da, 18 fyller bedre.

Hadde jeg funnet et 80mm sett hadde jeg kjøpt det på dagen, eller ...kommer litt an på pris da :)

Skal ha bilen til visning nå til våren så jeg leter febrilsk, orker ikke sette på de orginale :roll:

#27112  av @lpher

mralp skrev:Delte meninger, har 40mm sett og måtte kappe 1 runde, likefult kunne min vært klart lavere, spesielt bak. Nå har jeg kun 17" da, 18 fyller bedre.

Hadde jeg funnet et 80mm sett hadde jeg kjøpt det på dagen, eller ...kommer litt an på pris da :)

Skal ha bilen til visning nå til våren så jeg leter febrilsk, orker ikke sette på de orginale :roll:
Er faktisk litt spent på åssen bilen din ser ut jeg...hadde deg misstenkt for å være en hardbarka 'keep it original' dude...mye pga original-radioen din ;-)

@lpher

#27127  av cameleon

@lpher skrev:
mralp skrev:Delte meninger, har 40mm sett og måtte kappe 1 runde, likefult kunne min vært klart lavere, spesielt bak. Nå har jeg kun 17" da, 18 fyller bedre.

Er faktisk litt spent på åssen bilen din ser ut jeg...hadde deg misstenkt for å være en hardbarka 'keep it original' dude...mye pga original-radioen din ;-)

@lpher
:mrgreen:

#27141  av chris

Jeg for min del tror jeg ville begrenset meg til 30-40 mm..

#27150  av cameleon

around 40 it is then :wink:

#27265  av mralp

hehe @lpher`n, bilen ser ikke ut den, er rimelig ribba atm, men spillern er på plass da! Venter på kit, men det drøyer... :/ Blir bra til våren da :]

#27284  av henningl

spørsmålet er vel om det er looks eller kjøreegenskaper man er ute etter.. 30mm er nok ideelt med tanke på banekjøring, og det meste mer blir vel mer looks.