TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tips til ny bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #272854  av Larsen

Nå ser det ut til at mr2en blir solgt på lørdag så da er jeg på jakt etter ny bil.Det er litt trist, men fornuften har tatt overhånd. Har selfølgelig planer om et litt spesielt supra prosjekt, men det ligger på is inntill jeg er ferdig med studiene.

Leter etter en bil mellom 40 og 110K, den bør være litt praktisk, ok å drifte, og kanskje litt sportslig. Så hadde håpet at dere kanskje kunne komme med forslag(selfølgelig også andre merker enn toyota :wink: ).

#272869  av Marcus

Huff.. ikke rart det blir mindre og mindre aktivitet her inne, alle ildsjelene/forumveteranene selger jo bilen sin..

#272871  av Stiffy

vet om en veldig pen rød Golf 3 TDI til salgs :lol:

#272874  av Larsen

Stiffy skrev:vet om en veldig pen rød Golf 3 TDI til salgs :lol:
Jepp og jeg må nok opp å se på den på søndag om mulig.
 #272879  av TOYPARTS

Larsen skrev:Nå ser det ut til at mr2en blir solgt på lørdag så da er jeg på jakt etter ny bil.Det er litt trist, men fornuften har tatt overhånd. Har selfølgelig planer om et litt spesielt supra prosjekt, men det ligger på is inntill jeg er ferdig med studiene.

Leter etter en bil mellom 40 og 110K, den bør være litt praktisk, ok å drifte, og kanskje litt sportslig. Så hadde håpet at dere kanskje kunne komme med forslag(selfølgelig også andre merker enn toyota :wink: ).
kan jo kjøpe deg en mk3 supra i mellomtiden da vel, du får jo de for 80k+ 8) 8)

#272881  av hmsilset

Mr2 er perfekt driftebil da :P det er jo en utfordring,hehe.

#272884  av Larsen

hmsilset skrev:Mr2 er perfekt driftebil da :P det er jo en utfordring,hehe.
Fungere dårlig med lite hk og bakhjulstrekk her nede på sørlandet. Finnes ikke snø her...

#272885  av hmsilset

Larsen skrev:
Fungere dårlig med lite hk og bakhjulstrekk her nede på sørlandet. Finnes ikke snø her...
var ment mest som tull fra min side da :wink: nissan 200sx er vel den eneste bilen jeg kommer på til både drift og bruksbil.Rundt 90 modell.BMW 325 hadde jeg valgt hvist ikke.Sterke,lette og lett å få hjulspinnm med.

#272886  av Larsen

hmsilset skrev:
Larsen skrev:
var ment mest som tull fra min side da :wink: nissan 200sx er vel den eneste bilen jeg kommer på til både drift og bruksbil.Rundt 90 modell.BMW 325 hadde jeg valgt hvist ikke.Sterke,lette og lett å få hjulspinnm med.
Har tenkt på saken, men de er alt for dyre iforhold til hva de er verdt. Ser også en masse halvsportslige biler som er kraftig overpriset. Spesielt de som er ødelagt med styling osv.

#272890  av Pitchyou

Bruker en 2 dørs e36 325 til vinter og bruksbil, straks du setter deg inn og kjører litt sjønner du hvorfor de er "overpriset" :wink:

#272896  av hmsilset

Larsen skrev:
hmsilset skrev:
Larsen skrev: Fungere dårlig med lite hk og bakhjulstrekk her nede på sørlandet. Finnes ikke snø her...
Har tenkt på saken, men de er alt for dyre iforhold til hva de er verdt. Ser også en masse halvsportslige biler som er kraftig overpriset. Spesielt de som er ødelagt med styling osv.
Du har rett i det..da hadde jeg valgt opel bakhjulsstrekk.Mye billige 8) og
raske biler.

#272899  av Larsen

Da jeg ser E30 325 til 80K så er de kraftig overpriset, du får bilder som er langt mer komfortable,lukseriøse og sportslige til den en hyggligere pris en dette, Men jeg tenker også på diverse golf og civic m.m som ligger 30% over snittprisen som er rævkjørt og ødelagt (les styling) av tenåringer. Finner jo ikke en enste en civic som ikke har stygge lexus kopi baklyktene.

#272903  av James

Kjøp den en MR2 mk1 igjen :) eller hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1713547

#272904  av sigheri

Larsen skrev:Da jeg ser E30 325 til 80K så er de kraftig overpriset, du får bilder som er langt mer komfortable,lukseriøse og sportslige til den en hyggligere pris en dette, Men jeg tenker også på diverse golf og civic m.m som ligger 30% over snittprisen som er rævkjørt og ødelagt (les styling) av tenåringer. Finner jo ikke en enste en civic som ikke har stygge lexus kopi baklyktene.
Har en civic vti tilsalgs jeg... uten lexus lys :wink:
60000,-

#272908  av Larsen

sigheri skrev:
Larsen skrev:Da jeg ser E30 325 til 80K så er de kraftig overpriset, du får bilder som er langt mer komfortable,lukseriøse og sportslige til den en hyggligere pris en dette, Men jeg tenker også på diverse golf og civic m.m som ligger 30% over snittprisen som er rævkjørt og ødelagt (les styling) av tenåringer. Finner jo ikke en enste en civic som ikke har stygge lexus kopi baklyktene.
Har en civic vti tilsalgs jeg... uten lexus lys :wink:
60000,-
Send over link da vel.

Mk1en er veldig plaget med rust, er det noe jeg ikke har tid til som student så er det å pusse rust.