TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Style Avensis

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #272283  av gerry_avensis

Heisann. Ny medlem og greier.

Jeg har en avensis t22 1,8 (1998) som jeg har lyst til å style. Bodykit, supravinge osv. Har bla. tittet på booster styling. Ca hvor mye tror dere dette vil komme på ? Det blir da hellakkering av bilen.

Nå er ikke jeg verdens mest "handy" person. Er det noen fra Østfold som kan ev. komme med et prisoverslag for å montere stylinga og ev. lakke bilen?
Dette svart da selvfølgelig

Har planer om å gjøre dette på vårparten for å ha klar bilen til sommeren.

Mvh.
G

#272811  av csstian

Ta kontakt med Streetdesign.no på Strømmen.Di fikser det for deg.Både jobb å styling.

#272868  av gerry_avensis

Har hørt mye negativt om de, bla. at de er useriøse. Sendte mail til de for en del uker siden, men har ikke fått svar. Er derfor usikker på om jeg bør satse på de.

#273052  av dca

senk og store felger... no mooorre! ;) en slik bil vil ikke ha mer! :)

#273057  av gerry_avensis

hehe. Har senka bilen 40/40, sota rutene og montert effektanlegg. Har planer om ultralite battle 17" felger som er hvite. Har i det siste tenkt kun på å bytte ut grillen med en booster grill, og har litt lyst på en supra-vinge eller noe. Hva tror dere om det?

Da er jo bilen rimelig clean. Eller blir det litt mye med supra vinge om dere skjønner hva jeg mener. :D

#273067  av lexusmann

Blir veeeeldig overkill med supra vinge...rett og slett stygt, men det er min mening... :lol:

#273069  av celicat23

Drit i supra vingen, og hiv på noen 19" felger og senk litt mer.

#273087  av gerry_avensis

Artig forslag :shock: Tror jeg dropper det jeg :D Altså 19" felger og mer senking.

#273088  av gerry_avensis

lexusmann skrev:Blir veeeeldig overkill med supra vinge...rett og slett stygt, men det er min mening... :lol:
Se ikke den meldingen i farta. Kan du komme med forslag til en passende spoiler da? Ev. legge opp en link.

#273095  av Zepticon

gerry_avensis skrev:Artig forslag :shock: Tror jeg dropper det jeg :D Altså 19" felger og mer senking.
19" og coilovers er like dyrt som plastik med lakk og ser 10 gang bedre ut.

#273111  av gerry_avensis

Zepticon skrev:
gerry_avensis skrev:Artig forslag :shock: Tror jeg dropper det jeg :D Altså 19" felger og mer senking.
19" og coilovers er like dyrt som plastik med lakk og ser 10 gang bedre ut.
Er vel ikke akkurat pengene jeg tenker på da, men 19". Synes det høres helt for j... stort ut. Jeg tviler på å ha 18". Tror det blir 17". Er redd for at det kommer til å subbe, og at det ikke blir noe kos å kjøre lengre.

#273245  av mabogis

Hadde en avensis 99 mod før som jeg stylet litt..
Syns personlig den ble veldig fin..
Vedlegg
1_178.jpg
1_178.jpg (34.69 kiB) Vist 12582 ganger

#273246  av mabogis

:D
Vedlegg
2_797.jpg
2_797.jpg (33.34 kiB) Vist 12583 ganger

#273248  av mabogis

8)
Vedlegg