TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stølens hobby-foto- OPPDATERT 30.01: Civic Aerodeck VTi..!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#272915  av Stølen

Veit ikke helt hvorfor, men jeg har en dragning mot å ta/redigere MR2 i "Elg i Solnedgang"-positur...!! Finnes det medisiner for sånt?
Vedlegg
MR2isolnedgang-1024.jpg
MR2isolnedgang-1024.jpg (66.39 kiB) Vist 176 ganger

#272995  av Stølen

....Var ute og koste meg på snøføret her om dagen, da jeg kom over denne stakkaren.... Måtte foreviges...! :D
Vedlegg
Survival of the fittest: Framhjulsdrift my ass! :-D
Survival of the fittest: Framhjulsdrift my ass! :-D
Vinter5-1024.jpg (110.95 kiB) Vist 195 ganger

#273010  av GhostRider88

veldig stilig bilde Stølen :D Godt det ikke var Svarten som måtte se seg slått av "kong Vinter" 8)
Men mr2'en er seigere enn som så ;)

#273017  av Stølen

Nei, svart'n svikter ei! :D

Den imponerer bare mer og mer faktisk..! Bor på toppen av en lei bakke, fremhjulsdrevne biler kommer baklengs ned igjen.... Men med motor og drivhjul på riktig sted så feier jeg rett opp 8)

#273062  av Stølen

Skikkelig deilig vær ute i dag...! Jeg pakka stativ og kamera for å ta noen "stylish" bilder ved Strømmen kirke.... Syns det blir en herlig overnaturlig stemning der når mørket faller på... og med litt snø og lang lukkertid så kan man ha det kjempegøy :D

Her er faktisk tre forskjellige utklipp av samme bilde:
Vedlegg
Vinter8-1024.jpg
Vinter8-1024.jpg (82.08 kiB) Vist 180 ganger
Vinter7-1024.jpg
Vinter7-1024.jpg (86.36 kiB) Vist 183 ganger
Vinter6-1024.jpg
Vinter6-1024.jpg (81.1 kiB) Vist 196 ganger

#273063  av Stølen

....og et litt mer sedvanlig bilbilde.... Førstemann på parkeringsplassen etter snøen falt...! Blir kule spor 8)
Vedlegg
Vinter9-1024.jpg
Vinter9-1024.jpg (36.94 kiB) Vist 192 ganger

#273065  av Stølen

....og et til :)
Vedlegg
Vinter10-1024.jpg
Vinter10-1024.jpg (40.55 kiB) Vist 179 ganger

#273094  av Stølen

....måtte jo ta et bilde med targaen av 8)
Vedlegg
Vinter11-1024.jpg
Vinter11-1024.jpg (87.79 kiB) Vist 188 ganger

#273096  av Lørnings

Fancy fancy :wink: Jeg må innrømme at jeg syns mr2'en er skummel på vinterføre, bakenden kommer jo som ei slegge! :P Men framkommeligheten er god :wink: Strøkne bilder forresten :D

#273112  av Stølen

Lørnings skrev:Fancy fancy :wink: Jeg må innrømme at jeg syns mr2'en er skummel på vinterføre, bakenden kommer jo som ei slegge! :P Men framkommeligheten er god :wink:
Hehe, ja du har jo et poeng :D Men jeg har satt på 185-dekk bak (en finger tykkere enn sykkeldekk). Da kommer rompa litt fortere, men mye mer kontrollert. Den "sier ifra" mye mer enn men 195 eller 205-dekk.
Har veid mye frem og tilbake om jeg skulle ha tykkere dekk, men fant til slutt ut at det er bedre å få en liten sleng fem ganger som jeg kan rette opp enn en giga-lamborghini-sladd en gang i året som ender i en snøfonn eller verre :oops:

Ligger en video ute på Youtube av en MR2 som tar en staselig 180 på Nürburgring i ca 200 km/t.... den fungerte som skrekkeksempel da jeg funderte på dekkvalg... :D

#273113  av Stølen

Lørnings skrev: Strøkne bilder forresten :D
Tusen takk! :D

#273127  av Ã¸xseth

Stølen skrev:Skikkelig deilig vær ute i dag...! Jeg pakka stativ og kamera for å ta noen "stylish" bilder ved Strømmen kirke.... Syns det blir en herlig overnaturlig stemning der når mørket faller på... og med litt snø og lang lukkertid så kan man ha det kjempegøy :D

Her er faktisk tre forskjellige utklipp av samme bilde:
det som jeg synes er skummelt, er det jenferdet på bildet :lol:

#273137  av Stølen

øxseth skrev:[det som jeg synes er skummelt, er det jenferdet på bildet :lol:
Hehe..! Satte kameraet på 30 sek lukkertid- beina først til det venstre treet og sto der i ti sek, så over til det andre treet og sto der i ti sek :D

Myth busted :D

#273140  av Ã¸xseth

Stølen skrev:
øxseth skrev:[det som jeg synes er skummelt, er det jenferdet på bildet :lol:
Hehe..! Satte kameraet på 30 sek lukkertid- beina først til det venstre treet og sto der i ti sek, så over til det andre treet og sto der i ti sek :D

Myth busted :D
forsto det var noe slikt siden du skrev tiligere at du tok bilder med lang lukketid. men det var rått

#273218  av Stiffy

digga de bildene du har tatt ved kirka der. Magisk stemning! Spooky med skygge av deg selv over alt! ^^,
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10