TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bytte om park og blinklys.problem med biltilsynet?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #272852  av bakke84

tenkte å bytte om på lysan litt før å få strobekitet til å stå i en lykt aleina...
no står dem ilag med kjørelysan..
tenkte å flytte dem dit parklysan sitt normalt og sett parklysan i samme som kjørelysan..

eller sette blinklysan opp der parklysan e til vanlg og sette parklysan med kjørelysan og strobe kitet der blinklys er til vanlig..

eller bare gjøre det lett å sette dem ilag med blinklysan...men er vel mye mulig de blir orange aktig da på vinteren pga orange glass på vinter fangeren :roll:

#272945  av lexusmann

bakke84 skrev:http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... /9446/9449 fant blanke blinklys til boosterfronten 8)
Da forstår jeg hvorfor de ikke passa, ja...bestilte de her i fjor til liftbacken jeg hadde, men da de ikke passa, sendte jeg de tilbake...de burde få med at de er til booster fangern... :?

#273317  av lexusmann

Har fått til min sedan nå...var innom Toyota i dag å fikk orange pærer...må se på hvordan man får blinkersene av... :wink: hmmm...kanskje sjekke instuksjonsboka?? :lol:

#273419  av bakke84

lexusmann skrev:Har fått til min sedan nå...var innom Toyota i dag å fikk orange pærer...må se på hvordan man får blinkersene av... :wink: hmmm...kanskje sjekke instuksjonsboka?? :lol:
hehe :P
ikke så vanskelig å få em dem av skulle jeg tru :wink: