TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svindlet pÃ¥ mr2oc.com

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#273161  av hmsilset

hmsilset skrev:
Pitchyou skrev:Fikk svar fra Visa i dag, får ALT til bake:D

Takk igjenn for gode råd:)
Kjempebra:) Synes du skal bruke pengene på flybillett å snakke litt med den fyren.Tror han hadde blitt overrasket.Da kan du si:Hellooo,i just arrived in my fantastic boat :wink:

#273163  av Master

Kjekt det da
Ville fortsatt å prøve å ta kontakt med han uansett

hans hjemmeside:

http://www.xanga.com/TWGhost

Navn: Allen
Født: 8/7/1982

Studert jus på Queens College Of Cuny i usa faktisk...

Finner garantert noen som vet hvem han er bare du leter litt på facebook etc.

#273174  av jumbo

Knall!

#273354  av Pitchyou

ja var supert, skal prøve å finne på no lurt etterhvert:P

#273436  av kjetiln

Låner tråden din jeg.

Mr2 Mk2 skrev:Jeg ble svindlet for ca 6.000 og de fikk jeg igjen av visa, de dekker opp til 10.000. Forholdet må anmeldes hos politiet. dette er under ett år siden.
Lurer på om dette også funker i mitt tilfelle. Ble svindlet av custom styling & import (tuning.no). http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=23838

Hadde vært fint å få tilbake de pengene for stylingen

#273443  av Pitchyou

Skriv ett brev, Gå til postbanken eller det kortselskapet/banken du bruker, de hjelper de deg å sende det.
Så får du antaklig en telefon og/eller en mail fra saksbehandler på hovedkontoret til banken.
Så får du nærmere besjed om hva du skal gjøre. I mitt tilfelle skulle de ha alt av bevis for at jeg hadde vært i kontakt med svindleren, kontoutskrifter, mailer, purringer osvosv (screenshots er fint å ta av det du har) Jeg sendte også link til denne tråden og diversje andre tråder på forsjellige forum...
Så ordner alt seg forhåpentligvis...:)

#273480  av lexusmann

Grattis, det var bra service!! :D

#273492  av kjetiln

Pitchyou skrev:Skriv ett brev, Gå til postbanken eller det kortselskapet/banken du bruker, de hjelper de deg å sende det.
Så får du antaklig en telefon og/eller en mail fra saksbehandler på hovedkontoret til banken.
Så får du nærmere besjed om hva du skal gjøre. I mitt tilfelle skulle de ha alt av bevis for at jeg hadde vært i kontakt med svindleren, kontoutskrifter, mailer, purringer osvosv (screenshots er fint å ta av det du har) Jeg sendte også link til denne tråden og diversje andre tråder på forsjellige forum...
Så ordner alt seg forhåpentligvis...:)
Takk for tipset. Skal prøve det :)