TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Godbilen har gÃ¥tt i dvale for i Ã¥r

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #272901  av 200sx RB power

Da var tiden inne for å parkere bilen for i år. Har ikkje verdens største garasje, men får no bilen under tak. Planen er å bygge ein dobbel garasje i løpet av sommeren.
Vedlegg
garasje.jpg
garasje.jpg (27.64 kiB) Vist 102 ganger

#272906  av hmsilset

bra du har den i garasje da,men hvordan kom du deg ut? Sparka ut bakruta? :lol:

#272909  av Stiffy

stussa akkurat på det der! har du sånn hemmelig dør i veggen som du kan åpne eller kryper du ut av bakluka? =P

#272911  av Rømmling

rydde ut litt på høyre siden der så går vel det fint og fylle inn igjen når bilen er parkert.

heldig med deg skilt nr :lol:

#273621  av 200sx RB power

He he!!! Har ratte på høgre side eg veit dikka :D Så da er det ikkje SÅÅÅÅ vanskelig å komme seg ut!! Men måtte litt ryddig til får at det skulle være lett!!!

#273625  av hmsilset

200sx RB power skrev:He he!!! Har ratte på høgre side eg veit dikka :D Så da er det ikkje SÅÅÅÅ vanskelig å komme seg ut!! Men måtte litt ryddig til får at det skulle være lett!!!
Finnes både forlemper og udeler med å ha rattet på høyre sida 8)
Fin Supra det der!
 #273737  av mulle-mek

200sx RB power skrev:Da var tiden inne for å parkere bilen for i år. Har ikkje verdens største garasje, men får no bilen under tak. Planen er å b :idea: ygge ein dobbel garasje i løpet av sommeren.
Vedlegg
flere i dvale må bare bytte clutch
flere i dvale må bare bytte clutch
Toyota Supra schwarz 90 3.JPG (1.04 MiB) Vist 94 ganger

#273775  av 200sx RB power

hmsilset skrev:
200sx RB power skrev:He he!!! Har ratte på høgre side eg veit dikka :D Så da er det ikkje SÅÅÅÅ vanskelig å komme seg ut!! Men måtte litt ryddig til får at det skulle være lett!!!
Finnes både forlemper og udeler med å ha rattet på høyre sida 8)
Fin Supra det der!
Ja det har du rett i.

Takk takk :D